Loading...

Менеджер з продажу в компанию Интерпайп

Полная занятость
  • Вакансия от 23 октября, 2023
  • Компания Интерпайп
  • Днепр
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет
  • Высшее образование
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Ми раді вітати Вас, наш кандидат та, можливо, майбутній колега!

Ми — компанія Інтерпайп — успішна промислова корпорація, виробник високоякісної трубної та залізничної продукції. У складі всього багатотисячного колективу Інтерпайп допомагає зміцнювати вітчизняну економіку. Ми інвестуємо в модернізацію виробництва, персонал та соціальні проекти. У структурі компанії — п’ять промислових активів, у тому числі ТОВ «Новомосковський посуд» — найбільший виробник емальованого посуду в Україні, підприємство, що динамічно розвивається.

Успішними компанії роблять люди! Тому ми завжди раді, коли до нас приходять захоплені своєю справою співробітники, яких надихає серйозний бізнес та впровадження найкращих світових практик, можливості самореалізації та нові виклики, робота та розвиток кар'єри у системній компанії.

Наш кандидат:

  • Здійснює пошук потенційних клієнтів на ринках Близького Сходу, ЄС та країн СНД.
  • Збирає, консолідує та аналізує існуючі та потенційні ринки збуту продукції (регіони, конкуренти, клієнти).
  • Виконує затверджений план продажу (товарообіг, прибуток)
  • Проводить комерційні переговори із клієнтами. Готує комерційні пропозиції, погоджує з клієнтами ціни, обсяги споживання продукції, терміни, умови постачання та оплати.
  • Формує замовлення клієнтів.
  • Готує первинну документацію для укладання договорів.
  • Здійснює контроль відвантаження продукції та документообігу з покупцями
  • Контролює надходження коштів за продукцію, вживає заходів щодо недопущення прострочених зобов’язань покупців.
  • Контролює якість виконання замовлень з метою недопущення накладення штрафних санкцій із боку клієнтів.
  • Відповідає за забезпечення правильної та своєчасної звітності з продажу.
  • Бере участь у розробці та реалізації проектів, пов’язаних із діяльністю комерційної служби.

Ми очікуємо, що у Вас є:

Освіта: Вища технічна або економічна освіта (спеціаліст, магістр).

Ключові знання, вміння, навички:

  • Навички ефективної комунікації, ведення переговорів та ділового листування
  • Презентаційні навички
  • Навички пошуку, залучення та утримання клієнтів
  • Вміння працювати з запереченнями та впливати на ухвалення рішення клієнтом
  • Вміння організувати ефективну командну роботу
  • Навички та інструменти ведення обліку та складання звітності
  • Навички роботи на ПК (MS Office) — на рівні впевненого користувача.
  • Навички володіння англомовною мовою на рівні Upper-Intermediate

Пропоновані умови та можливості:

  • Робота у великій системній компанії;
  • Широкі можливості для самореалізації та кар'єрного розвитку;
  • Командне співробітництво у крос-культурному середовищі та щоденна практика англійської мови;
  • Закордонні відрядження;
  • Офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП з 1-го робочого дня;
  • Конкурентна заробітна плата та мотивуюча система преміювання;
  • Повний соціальний пакет;
  • Медична страховка (частину страхового внеску сплачує компанія);
  • Корпоративний транспорт
  • Корпоративний мобільний зв’язок

Зацікавилися?

Тоді дзвоніть, пишіть: тел.:

Мене звуть Марія, рада відповісти на Ваші запитання.

Заздалегідь дякую за Ваш відгук із резюме.

Похожие вакансии

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту