Loading...

Менеджер з продажу (оренда спецтехніки) в компанию Спарта, торговий дім

Полная занятость За результатами співбесіди
  • Полная занятость
  • Опыт работы Без опыта
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Обов’язки та відповідальності:

  • Оформлення замовлень спеціалізованої будівельної техніки серед існуючих клієнтів.
  • Енергійний пошук та залучення нових клієнтів у сфері будівельних матеріалів та послуг.
  • Консультація клієнтів щодо асортименту продукції, технічних характеристик та умов постачання.
  • Розробка та управління індивідуальними комерційними пропозиціями для клієнтів.
  • Здійснення продажів, досягнення поставлених продажних цілей та обсягів.
  • Ведення документації щодо продажів та відслідковування замовлень.

Вимоги:

  • Бажаний досвід роботи у сфері надання послуг з оренди спецтехніки вітається.
  • Вміння ефективно спілкуватися з клієнтами та формувати відмінні відносини з ними.
  • Сильні комунікативні навички, стресостійкість та спрямованість на досягнення результатів.
  • Високий рівень активності та ініціативність у виконанні завдань.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату та систему бонусів за досягнення цілей.
  • Підвищення кваліфікації та професійний розвиток завдяки активній участі у будівельних проектах різного спрямування.
  • Дружню команду та комфортні умови роботи.
  • Можливість кар'єрного зросту у складі нашої компанії.
Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту