Loading...

Адміністратор салону меблів, менеджер з продажу в компанию Бі Еф Джи

Полная занятость 15000 грн+ KPI
  • Вакансия от 19 октября, 2023
  • Компания Бі Еф Джи
  • Киев
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Запрошуємо на роботу «Адміністратора салону меблів» в м. Київ.

Наша компанія має власну фабрику корпусних меблів, диванів, крісел, по індивідуальним замовленням. «SNITE» — КОМПАНІЯ № 1 в Україні.За 15 років наша продукція відома у понад 30 країнах світу.

Ми займаємося виробництвом та продажем корпусної та м«якої мебелі. Ми даємо кращу ціну, забезпечуємо швидку доставку, надаємо якісний та зручний продукт! В нас є власне виробництво під Києвом, торгові точки по Україні та Києві.

Наша місія: Ми створюємо якісні продукти

До переваг нашої компанії належать: гнучка цінова політика; продукція високої якості; широкий асортимент; індивідуальний підхід до кожного клієнта; вигідні умови оплати.

Переходьте за посиланнями, щоб познайомитися з нами:

https://www.facebook.com/snite.kitchen.studio

https://snite.ua/ru/

https://www.youtube.com/@MebelSnite

https://www.instagram.com/snite_kitchen_studio/

Наша команда стрімко зростає і ми у пошуках відповідального, активного та комунікабельного менеджера для роботи в салоні з продажу меблів. Якщо Ви енергійні, маєте досвід роботи в галузі меблів та прагнете досягти успіху, приєднуйтесь до нашої команди!

У нас комфортно: вас приємно здивує атмосфера дружелюбності та підтримки у колективі. Ми створюємо умови для партнерства.

Ми за кар'єрне зростання і щоб ви розвивалися як особистість: співробітники компанії отримують доступ до навчальних матеріалів та тренінгів, кожен з нас відкритий для обміну знаннями та навичками.

Що чекаємо від кандидата:

Вимоги:

  • Комунікабельність та доброзичливість;
  • Вміння створити позитивне враження, зацікавити клієнта;
  • Знання методології продажів;
  • Знання ринку меблевих матеріалів та комплектуючих (бажано);
  • Впевнене володіння ПК, вміння працювати в 1 С та CRM системах (бажано);
  • бажання заробляти;
  • готовність до навчання;
  • Ти точно наш кандидат, якщо:
  • хочеш продавати крутий та якісний продукт яким 100% будеш пишатися :)
  • прагнеш до великих цілей та робиш усе, щоб їх досягти;
  • не боїшся та знаєш як працювати із запереченнями Клієнта;
  • шукаєш стабільну та надійну роботу;

Посадові обов’язки:

  • зустріч клієнтів на торговій точці;
  • виявлення потреби клієнта;
  • презентація продукції, яка представлена на торговій точці;
  • формування у клієнта позитивного враження про обслуговування, (меблевий салон, продукцію та бренд);
  • оформлення необхідних для замовлень документів;
  • сприяння збільшенню продажів у своєму сегменті;
  • консультація клієнтів згідно з переліком послуг і надання інформації про товари та послуги;
  • поповнення виставки; внесення пропозицій про її оновленні.

Умови праці:

  • графік робіт згідно з розкладом ТЦ Аракс, 4 Room, Dream Town, Даринок, Будинок Меблів (з 10:00 до 20:00 в більшості ТЦ), 5 робочих та 2 вихідних дні на тиждень;
  • робота в стабільній компанії;
  • комфортні умови праці;
  • заробітна плату (без затримок): фіксована частина 15000 грн+ КPI;

Хочете з нами працювати та заробляти?! Тоді Вам у нашу команду!

Відправте свое резюме и ми зв’яжемося з Вами, щоб обговорити всі деталі!

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту