Назва вакансії
Адміністратор / Куратор /Тех.Помічник / Менеджер з продажу
в освітньо-психоаналітичний проєкт
Більш детально про вакансію та обов’язки
Нам потрібен фахівець «людина-оркестр». Основну частину творчої та стратегічної роботи ми беремо на себе. Але нам потрібен відповідальний і проактивний виконавець, який любить пунктуальність, точність і готовий розбиратися з різними технічними інструментами, що полегшують управління проєктами
Основні напрямки роботи:
-
адміністрування функціонування онлайн-школи: точне і скурпульозне ведення баз даних студентів, організація zoom-вебінарів, організація реєстрації студентів на вебінари, контроль отримання важливої для навчання інформації, відповіді на запити студентів, допомога їм з технічних питань, контроль оплат з боку студентів, виготовлення та відправка сертифікатів участі
-
управління проєктами: ведення протоколів нарад управлінської команди онлайн-школи, розміщення завдань у Worksection, нагадування про терміни і контроль виконання. Підготовка майндкарт, блок-схем, інших візуальних об'єктів, що допомагають описати бізнес-процеси, воронки продажів тощо;
- опис та візуалізація наявних і запланованих бізнес-процесів — пропозиції щодо вдосконалення бізнес-процесів, автоматизації
- участь у розробці маркетингової стратегії: участь у нарадах з розроблення маркетингової стратегії і тактики — висловлення ідей стосовно каналів комунікації і воронок продажів, PR активності, коментарі щодо ідей інших учасників, вироблення висновків з обговорених питань, організація виконання командою завдань за допомогою Worksection
-
реалізація маркетингової стратегії: впровадження зручної системи командної роботи над контент-планом, що включає обробку та оформлення матеріалів для email-маркетинга, facebook, instagram, telegram, linkedin, youtube; реалізація (технічна допомога у створенні, коригуванні та викладанні) контент-плану в зазначених соцмережах; тестування лендінгів
-
робота з клієнтськими базами: поповнення бази потенційних студентів, складання списків, інформування про заходи та запрошення на них, «прогрів» під різні завдання;
-
Email-маркетинг, Email-комунікація: підготовка шаблонів, оформлення, підготовка або редагування листів з метою мінімізації ризиків потрапляння в спам
- участь у розробці та опис ТЗ дизайнеру на підготовку лендінгів, технічне тестування лендінгів, сайтів навчальних проєктів, виправлення простих помилок, створення ТЗ дизайнеру на виправлення складних помилок
- технічна організація і координація навчальних семінарів: настройка zoom, складання списків, розсилка запрошень, нагадувань і метод.матеріалів
- технічний супровід проведення семінарів на платформі Zoom;
- взаємодія з клієнтами-студентами, створення і турбота про ком’юніті студентів, відповіді на технічні та організаційні питання з боку студентів, отримання зворотного зв’язку, індивідуальні розсилки
- розвиток активної спільноти клієнтів-студентів
- розміщення анонсів семінарів у професійних фейсбук групах, ведення бази таких груп
- збір, аналіз і надання зворотного зв’язку від клієнтів-студентів з метою кращого розуміння поведінки ЦА і поліпшення на базі цієї інформації якості проєктів
- теплі продажі
Освіта: Бакалавр, магістр (розглядаємо зацікавлених кандидатів у процесі здобуття вищої освіти)
Вимоги:
- Інтерес до психології та орієнтація на розвиток
- Інтерес до маркетингу та сучасних стратегій етичного маркетингу
- Інтерес до управління проєктами, створення бізнес-процесів
- Необхідна риса особистості — задоволеність від добре виконаної роботи із систематизації, упорядкування, створення списків, звірки та аудиту даних, виявлення помилок та їх виправлення у поєднанні з контактністю та комунікабельністю
- Технічні знання роботи з сучасними програмними та онлайн продуктами, що автоматизують:
- функціонування онлайн-шкіл
- управління проєктами
- адміністративну роботу
- маркетинг і комунікації
Детальніше про технічні вимоги — у розділі «Технічні компетенції»
- Досвід роботи від року в аналогічній позиції
- Відсутність страху в освоєнні програмного забезпечення та функціоналу у сферах онлайн маркетингу, продажів, діловодства, проджект-менеджменту, онлайн-навчання
- Уміння вибудовувати відносини у форматі ділового партнерства;
- Грамотна усна та письмова мова;
- Відповідальність, ініціативність, логічне мислення, пунктуальність
- Англійська мова (бажана)
Технічні компетенції
- CRM — /бажано Kommo, але досвід роботи в інших теж підійде/ — організація та управління системами як єдиним центром продажів, обліку студентів та комунікації зі студентами онлайн-школи
- Worksection, Miro або інші інструменти управління проєктами
- Zoom (технічна організація вебінарів)
- Email-розсилки: налаштування надійності пошти для мінімізації ризику потрапляння в спам
- SendPulse, Mailchimp
- Tilda — редагування вже створених лендінгів, володіння адмінкою
- Meta — facebook, Instagram
- Telegram: Технічні навички організації та ведення каналів
- Twitter
- Unfold, MagicEraser та інші сервіси для створення сторіз, рілз, обробки креативів
- Fondy — знайомство з адмінкою, формування звітів
- WayForPay — знайомство з адмінкою, формування звітів
Ми нічого не пишемо про віртуозне володіння додатками Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) і Google, оскільки це самозрозумілі компетенції.
Факультативно, але бажано
- Photoshop та інші графічні редактори
- Adobe Premiere та інші відеоредактори
Ліричний відступ
Ми НЕ шукаємо просто співробітника-виконавця. Ми в пошуках фахівця, який разом з нами стане рушієм нашого важливого і корисного проєкту — проактивної, самоорганізованої та відповідальної людини. Ваше бажання розвиватися і вкладатися в розвиток проєкту — ось що дійсно важливо для нас.
Умови роботи:
Зайнятість повний робочий день (початок і кінець обговорюються з кандидатом) — ми шукаємо кандидата, який готовий працювати чесних 7 годин на день, 5/2. З/П за результатами співбесіди. Доступ до навчальних матеріалів з психології та психотерапії
Мотиваційний лист
Ми розглядатимемо резюме, які супроводжуються мотиваційним листом. Не намагайтеся складати його формально правильно. Нам важливо кілька щирих думок від вас.