Loading...

Менеджер з продажу (В2В, опалення, водопостачання, сантехніка) в компанию Смарт Стафф, ТОВ

От 30000.00 до 40000.00 грн Полная занятость Ставка + %
  • Вакансия от 12 октября, 2023
  • Компания Смарт Стафф, ТОВ
  • Киев, вулиця Новокостянтинівська, 4А.
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет
  • Высшее образование
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Наш клієнт, одна з провідних компаній на ринку інсталяційного обладнання, з розвиненою торгівельною мережею по Україні, запрошує в свою команду менеджера з продажу (опалення, водопостачання, сантехніка)

Ми шукаємо:

  • Ч/Ж, Освіта вища/незакінчена (бажано) Теплогазопостачання та вентиляція, санітарно-технічний факультет, теплоенергетичний факультет (КПІ), факультет інженерних систем та екології (КНУБА);
  • Комерційний досвід роботи (досвід продажів/закупівель обладнання, досвід ведення переговорів із замовниками/постачальниками;
  • Знання товарної групи та досвід співпраці з такими компаніями як Danfoss, Meibes, Valrom, Vaillant, Protherm, Viessmann, Chaffoteaux, Ariston, Grundfos, DAB, Bianchi, Caleffi, Ecosoft, Vents, Valsir, KAN, REHAU, Banninger, Firat, Elba (Eleks), Kermi
  • амбітного, клієнтоорієнтованого, відкритого, націленого на результат;
  • з досвідом роботи в продажах від 1 року (бажано опалення, водопостачання, сантехніки);
  • здатного до навчання і швидкої адаптації, з бажанням розвиватися в сфері продажів;
  • стресостійкого, відповідального, пунктуального, старанного;
  • впевненого користувача ПК (Internet, MS Office, CRM);
  • Розвинені комунікативні навички;
  • Здатність швидко встановлювати контакт із клієнтами;
  • Презентабельна зовнішність та грамотна мова
  • Наявність водійського посвідчення «В» та досвід водіння.

Обов’язки:

  • Виконувати встановлений та підписаний щорічний план продажу;
  • Знати та реєструвати у базі 1С усі об'єкти, по яким ведеться робота;
  • Подавати нові товари або спеціальні пропозиції для клієнтів;
  • Самостійно створювати програми продажу клієнтам;
  • Щодня проводити зустрічі з клієнтами;
  • Робити телефонні дзвінки, тривалістю не менше 2-х хвилин та проводити переговори із закріпленими клієнтами, з кожним клієнтом не менше 2-х разів на місяць;
  • Розвивати закріплених клієнтів;
  • Відстежувати та контролювати дебіторську заборгованість закріплених клієнтів;
  • Здійснювати пошук монтажних, будівельних організацій та інших потенційних клієнтів, об'єктів та осіб, які приймають рішення щодо закупівлі товарів;
  • Інформувати постійних клієнтів про акції, що проводяться в компанії, а також про надходження нових товарів прямо або по телефону;
  • Постійно підтримувати зв’язок із клієнтами та заповнювати документи відповідно до процедур, прийнятих у компанії, де вказувати деталі проведених обговорень (Карта обліку роботи з клієнтом);
  • Не менше 70% робочого часу проводити у роботі безпосередньо з клієнтами або на місцевості;
  • Вносити до бази 1С усі знайдені об'єкти та вказувати контакти осіб, пов’язаних із цим об'єктом у паспортах об'єкта;
  • Вести документи щодо кожного потенційного клієнта та об'єкта після кожного візиту/дзвінка, у базі 1С, «Карті ідентифікації клієнта», «Карті обліку роботи з клієнтом», «Паспорті об'єктів»

Компанія пропонує:

  • офіційне працевлаштування;
  • Медичне страхування;
  • оплачувану відпустку, лікарняний;
  • гідний рівень заробітної плати: ставка +% від продажів;
  • максимальна підтримка в адаптаційний період;
  • безкоштовне навчання на тренінгах та семінарах, організованих компанією;
  • роботу в дружній команді професіоналів;
  • зростання і розвиток професійних та особистих якостей;
  • графік роботи 5/2, з 9.00 до 18.00;
  • Корпоративне авто;
  • комфортний офіс поряд з метро Т. Шевченка

Якщо зацікавила вакансія надсилайте своє резюме і ми обов’язково Вам зателефонуємо.

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту