Ми NETRONIC — група компаній, що об'єднує бренди: Lasertag.net (outdoor лазертаг обладнання), Galaxy (indoor лазертаг обладнання), Vion VR (VR-ігри), Air bunker (надувні конструкції).
Нам 19 років — ми компанія з найбільшим портфелем унікальних продуктів у світі. Група компаній працює на ринку з 2005 року, з моменту відкриття одного з найбільших в країні пейнтбольних клубів.
Сьогодні наше обладнання використовується у понад 2000 проектах у більше ніж 80 країнах світу, таких як парк Diriyah Season в Саудівській Аравії та Dezerland Park — найбільший розважальний комплекс у Флориді.
Ми повністю самі розробляємо, виробляємо та продаємо електронні девайси: розробляємо та збираємо плати, корпуси, виробляємо прес-форми, ллємо пластики, створюємо програмне забезпечення від ідеї до постачання клієнту. У нас повний цикл створення продукту, тому на одній зустрічі можуть бути різні фахівці: монтажники електронних плат, Java-архітектори, маркетологи і sales. Деякі з яких, розмовляють 7 мовами, 25% компанії працює віддалено в 10 країнах. Наші офіси є в Харкові, Таллінні та Орландо (США);
Наші, прості у використанні рішення для організації розважального бізнесу та спорту, викликають wow-ефект і дають змогу користувачеві постійно отримувати задоволення від користування, а бізнесу — постійно розвиватися.
Наша місія — створювати унікальні hi-tech рішення, які зберігають життя та об'єднують людей у команди в усьому світі.
Більше про історію компанії у статті на Forbes та на сайті компанії.
Зараз ми шукаємо в нашу, вже велику команду, Менеджера з продажу ЗЕД
Наш ідеальний кандидат:
- Має досвід у B2B продажах на посадi менеджер з продажу не менше 1-го року;
- Впевнено листується та веде перемовини французькою мовою на рівні Upper-intermediate і вище (знання інших мов буде плюсом);
- Відкритий, комунікабельний, стресостійкий, цілеспрямований;
- Вміє самоорганізовуватися, аналізувати помилки та успішні дії для самовдосконалення в робочих процесах;
- Вітаються навички роботи з 1С та CRM системами.
Ваші задачі:
- Основна робота з теплим трафіком;
- Ведення існуючої клієнтської бази та пошук нових клієнтів і партнерів;
- Організовувати та закривати угоди з продажу продукту компанії:
- Забезпечувати виконання особистого плану продажу:
- Контроль дебіторської заборгованості.
У випадку дистанційного формату роботу необхідно, аби у Вас була необхідна техніка для роботи: ноутбук/комп'ютер, гарнітура.
Компанія пропонує:
- Розвиток — це одна із наших цінностей, тому ми даємо усі можливості для навчання: велику корпоративну бібліотеку, компенсацію курсів і, звичайно, уроки англійської мови;
- Можливість пропонувати і втілювати свої ідеї;
- 24 календарних днів відпустки, додаткова оплачувана відпустка на день народження, та 3 дні додатково оплачуємо, наприклад у день весілля. Як бачите, ми за work-life balance та проти вигорання;
- Матеріальну допомогу у різних життєвих ситуаціях;
- Найкращу команду, де панує атмосфера турботи і підтримки та з якою можна вчитись і розвиватись щодня.
А так виглядає наш рекрутмент процес в компанії:
-
HR Screening — Дякуємо за твій відгук, зараз твоє резюме потрапило у нашу базу контактів та до відповідального рекрутера. Якщо твої скіли відповідають вимогам вакансії, ми зв’яжемось з тобою, щоб познайомитись ближче.
-
HR Interview — Ми запросимо тебе на інтерв'ю, щоб більше познайомитись з твоїм досвідом та скілами, а також більше розповісти про команду, зазвичай вистачає 1 години.
-
Final interview — Після успішно пройдених етапів, ми запросимо тебе на фінальне інтерв'ю з hiring manager, щоб ще краще познайомитись та отримати всі відповіді на питання, які залишились.
-
Offer letter — Ми надсилаємо офер та з нетерпінням чекаємо тебе у нашій команді. Вітаємо :)