Loading...

Менеджер з продажів у Instagram-магазин в компанию Мої фотоісторії

От 14000.00 до 18000.00 грн Полная занятость Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет
  • Высшее образование

Описание вакансии

Привіт! Ми запрошуємо на роботу Менеджера з продажів в Instagram, робота у комфортному офісі у ближньому центрі міста.

Мої фотоісторії — це молодий проєкт який виник на основі нашого 10 річного досвіду, та створений для того, щоб кожна людина зберігала свої найкращі фото у фотокнигах та дарувала душевні подарунки своїм близьким.

Ми цінуємо, кожну мить життя та віримо у силу спогадів. У нас власне виробництво, якісна продукція, ми прагнемо покращувати сферу фотопродукції в Україні.

Активно розвиваємось і шукаємо енергійних і цілеспрямованих людей у свою команду.

Наша продукція: друк фото, фотокниги, фотоальбоми.

https://www.instagram.com/myphotostory.ua/

Ваші обов’язки:

  1. Консультація та допомога клієнта з вибором продукту.
  2. Прийняття замовлень клієнтів у інстаграмі (дірект)
  3. Своєчасно відповідь клієнтам в інстаграмі на коментарі, повідомлення, запити — це впливає закриття замовлення, відповідно на твою зарплату.
  4. Оформлення замовлень у СРМ систему, передача замовлення у друк-виробництво.
  5. Слідкування за термінами виготовлення, та вчасної відправки замовлення, відповідно до вказаних термінів клієнту.
  6. Допродажі, пропонування суміжної продукції.

Що потрібно від Вас?

  • Ти амбітна молода людина, яка прагне розвиватись;
  • Грамотна письмова українська мова.
  • Знання нашої продукції (ми усе розповімо, та навчимо) вміти запропонувати вірний продукт клієнту.
  • Стресостійкість. У день ви будете приймати чимало заявок, від клієнтів, яких потрібно проконсультувати та закрити замовлення. У гарячий сезон листопад — грудень, їх буде значно більше.
  • Уміння самостійно приймати рішення в інтересах клієнта та компанії.
  • Розуміння етапів продажів та бажання підвищити середній чек покупця.
  • Відповідальність, пунктуальність, робота у команді.
  • Високий рівень комунікабельності
  • Уважність до деталей

Що ми пропонуємо:

  • Затишний та комфортний офіс у ближньому центрі, вул. Хорватська,6 (не дистанційно)
  • Графік роботи в офісі: Пн-Пт, 10 -19 год (відповідь на повідомлення клієнтам до 21 год. онлайн)
  • Зарплата від 14 000 — 18 000 грн
  • Дружня, працьовита та досвічена команда, яка завжди готова помогти та надати відповіді на твої питання.
  • У нас є генератори на випадок відключення світла.
  • Своєчасна оплата ЗП.
  • Офіційне працевлаштування.
  • Можливість втілювати свої ідеї щодо покращення процесів роботи — ми будемо тільки «за»!
  • Запашна кава, теплий чай та приємна атмосфера.

Якщо ТИ саме та людина, яка нам потрібна, залишай своє резюме. Обов’язково напишіть супровідний текст, чому ми маємо обрати саме Вас!

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту