Менеджер з продажу IT-послуг в компанию ToDo
От 30000.00 до 40000.00 грн
Полная занятость
Фікс. від 20 000 (можливий перегляд за результатами співбесіди) + % від продажів
- Вакансия от 10 октября, 2023
- Компания ToDo
-
Киев, проспект Соборності, 7А.
- Полная занятость
- Опыт работы От 2 лет
Описание вакансии
Привіт! Ми — команда ToDo. І наразі ми знаходимося у пошуку досвідченого Менеджера з продажу, який стане рушієм нашої компанії. ToDo — частина компанії It Artel https://it-artel.ua/, яка вже 20 років займається впровадженням інноваційних рішень для українського бізнесу, зокрема автоматизацією та оптимізацією бізнес-процесів. Зараз ми масштабуємося й відкриваємо новий web-напрямок, основна мета якого — просувати послуги з розробки WEB та мобільних додатків серед українських підприємств та на іноземні ринки. Оскільки це новий напрям — ми набираємо команду з нуля, тому у вас є можливість долучитися до неї на самому початку!
Що ми пропонуємо:
- заробітну плату відповідно до ваших навичок (від 20 тис., проте можливий перегляд за результатами співбесіди +% від продажів);
- зручний графік роботи: Пн-Пт з 9−00 до 18−00, можливість працювати як в офісі, так і віддалено (в офісі є все необхідне на випадок відключень світла);
- працевлаштування за моделлю ФОП (займаємось веденням усієї документації);
- можливість доєднатися до команди на початку й у найближчому майбутньому очолити цей напрям, ставши керівником відділу продажів;
- Система внутрішнього навчання задля підвищення кваліфікації та заняття з англійської щоп’ятниці;
- Круту та амбітну команду професіоналів, які працюють на результат та завжди прийдуть на допомогу, якщо це потрібно:)
- Регулярні корпоративні та культурні заходи коштом компанії
- Ми маємо досвідчених фахівців, які зможуть вам допомогти на будь-якому з етапів вашої роботи;
У ваші обов’язки буде входити наступне:
- Моніторити пропозиції на тендерних та інших платформах;
- Шукати й залучати клієнтів через соц. мережі, холодні дзвінки, нетворкінг, готувати тендерні пропозиції тощо;
- Працювати з вхідними лідами: керувати відносинами з клієнтом, вести CRM-систему;
- Працювати з запереченнями та відмовами;
- Закривати та оформлювати угоди (договори, рахунки акти)
Вимоги до кандидата:
- знання принципів продажу (зокрема холодних), роботи з запереченнями та відмовами, управління очікуваннями клієнта;
- відмінні навички комунікації;
- грамотна письмова й усна українська;
- вміння працювати як самостійно, так і в команді, брати на себе відповідальність;
Якщо ви дочитали до цього моменту і вам здається, що ви підходите — скоріш надсилайте нам своє резюме та очікуйте запрошення на співбесіду!
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту