Loading...

Менеджер з продажу IT-послуг в компанию ToDo

От 30000.00 до 40000.00 грн Полная занятость Фікс. від 20 000 (можливий перегляд за результатами співбесіди) + % від продажів
  • Вакансия от 10 октября, 2023
  • Компания ToDo
  • Киев, проспект Соборності, 7А.
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 2 лет

Описание вакансии

Привіт! Ми — команда ToDo. І наразі ми знаходимося у пошуку досвідченого Менеджера з продажу, який стане рушієм нашої компанії. ToDo — частина компанії It Artel https://it-artel.ua/, яка вже 20 років займається впровадженням інноваційних рішень для українського бізнесу, зокрема автоматизацією та оптимізацією бізнес-процесів. Зараз ми масштабуємося й відкриваємо новий web-напрямок, основна мета якого — просувати послуги з розробки WEB та мобільних додатків серед українських підприємств та на іноземні ринки. Оскільки це новий напрям — ми набираємо команду з нуля, тому у вас є можливість долучитися до неї на самому початку!

Що ми пропонуємо:

  • заробітну плату відповідно до ваших навичок (від 20 тис., проте можливий перегляд за результатами співбесіди +% від продажів);
  • зручний графік роботи: Пн-Пт з 9−00 до 18−00, можливість працювати як в офісі, так і віддалено (в офісі є все необхідне на випадок відключень світла);
  • працевлаштування за моделлю ФОП (займаємось веденням усієї документації);
  • можливість доєднатися до команди на початку й у найближчому майбутньому очолити цей напрям, ставши керівником відділу продажів;
  • Система внутрішнього навчання задля підвищення кваліфікації та заняття з англійської щоп’ятниці;
  • Круту та амбітну команду професіоналів, які працюють на результат та завжди прийдуть на допомогу, якщо це потрібно:)
  • Регулярні корпоративні та культурні заходи коштом компанії
  • Ми маємо досвідчених фахівців, які зможуть вам допомогти на будь-якому з етапів вашої роботи;

У ваші обов’язки буде входити наступне:

  • Моніторити пропозиції на тендерних та інших платформах;
  • Шукати й залучати клієнтів через соц. мережі, холодні дзвінки, нетворкінг, готувати тендерні пропозиції тощо;
  • Працювати з вхідними лідами: керувати відносинами з клієнтом, вести CRM-систему;
  • Працювати з запереченнями та відмовами;
  • Закривати та оформлювати угоди (договори, рахунки акти)

Вимоги до кандидата:

  • знання принципів продажу (зокрема холодних), роботи з запереченнями та відмовами, управління очікуваннями клієнта;
  • відмінні навички комунікації;
  • грамотна письмова й усна українська;
  • вміння працювати як самостійно, так і в команді, брати на себе відповідальність;

Якщо ви дочитали до цього моменту і вам здається, що ви підходите — скоріш надсилайте нам своє резюме та очікуйте запрошення на співбесіду!

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту