Loading...

Менеджер з продажу косметичної та хімічної сировини (B2B) у Вишневе в компанию КФФ Групп, ТОВ

От 23000.00 до 25000.00 грн Полная занятость Залежно від кваліфікації та досвіду
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет
  • Высшее образование
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Група компаній «КФФ» — багатопрофільний український виробник та постачальник сировини та продукції для харчової, хімічної, косметичної, парфумерної, фармацевтичної та інших галузей промисловості.

Завдяки товарам, що пропонуються групою компаній КФФ, ключові з яких є барвники, ароматизатори, віддушки та консерванти, ми намагаємося зробити світ більш яскравим, смачним, ароматним та надійним!

У зв’язку з ростом і розширенням бізнесу компанія у пошуку менеджера з продажу косметичної та хімічної сировини.

Сайт компанії: www.kff-group.com

Розташування офісу: м. Вишневе/с.Святопетрівське, вул. Київська (1 хв. від зупинки маршруток 720, 742, 369). Зручне для співробітників, які проживають у с. Святопетрівське, м. Вишневе, м. Боярка, с. Софіївська Борщагівка, с. Петропавлівська Борщагівка та Святошинському районі Києва.

Посадові обов’язки:

  • Продаж віддушок, парфумерних композицій, косметичної та хімічної сировини та інгредієнтів виробникам косметики, парфумерії, побутової хімії (B2B сегмент).
  • Робота з наявною базою клієнтів, а також пошук нових клієнтів та ринків збуту.
  • Ведення та розвиток клієнтів, проведення зустрічей, відрядження.
  • Повне супроводження продажу, виставлення рахунків, контроль оплат.
  • Робота з СRM системою та ведення звітності щодо кожної компанії.
  • Підготовка персоналізованих пропозицій, підбір рекламних матеріалів.
  • Участь у семінарах, виставках (в тому числі зарубіжних).

Вимоги:

  • Закінчена вища освіта (переважно профільна економічна, менеджмент, хімічна, хіміко-технологічна, косметологічна).
  • Вітається наявність досвіду роботи у продажу B2B або робота в лабораторії/на виробництві підприємств парфумерно-косметичної галузі та сегменту побутової хімії.
  • Досвідчений користувач ПК.
  • Готовність працювати в програмах 1C та Microsoft CRM Dynamics.
  • Високий рівень комунікабельності, вміння працювати з запереченнями, націленість на результат, працездатність, ініціативність, вміння працювати в команді, грамотне мовлення та письмо.
  • Знання мов — українська, російська, англійська (базовий рівень).

Умови роботи:

  • З 09:00 до 17:30
  • Повна зайнятість
  • Випробувальний термін до 3-х місяців
  • Рівень зарплати від 23000 до 25000 грн (залежно від кваліфікації та досвіду).
  • Соц. пакет: премії до дня народження, бонуси, виплата 13-ї зарплати, оплачувана відпустка 20 календарних днів, наявність на підприємстві кімнати для приймання їжі та дитячої кімнати.
Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту