ТехноКарпати — українська компанія, яка більше19-ти років спеціалізується на продажах систем опалення, водопостачання, сантехніки та побутової техніки по всій території України з власною транспортною логістикою, Наша команда налічує більше 120 професійних працівників в шести структурних підрозділах — м.Мукачево (де знаходиться головний офіс), м.Ужгород, м.Київ, м.Львов, м.Івано-Франківськ та см.Воловець.
Ти просто ідеальний кандидат, якщо:
- В тебе аналітичний склад розуму і ти любиш цифри
- Досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою).
- Знання програм microsoft office, 1С.
- Вмієш швидко налагоджувати контакт.
- Або ти готова (-ий) вчитися цьому :)
Основні обов’язки:
- Співпраця з постачальниками товарів.
- Аналіз залишків та закупівля товару на основі даних.
- Ціноутворення згідно вимог постачальника.
- Набирання рахунків, обробка документів надходження.
- Наповнення контенту для інтернет-сайту
- Робота в програмі 1С.
Робота в ТЕХНОКАРПАТАХ це:
- Працевлаштування в українській компанії, яка на ринку більше 19-ти років.
- 100+ професійних колег.
- Пн.-пт. 8:30—18:00.(субота-чергова, нед. — вих.)
- Прозора з/п та її своєчасна виплата.
- Команда професіоналів, які готові навчати і розвивати.
- Корпоративний одяг, гаджети.
- Нарахування бонусів та премій за якісне та сумлінне виконання роботи.
- Знижка працівникам на товари Компанії.
- Дружній колектив, лояльне керівництво, круті корпоративні заходи.
Якщо ви ознайомилися з вакансією і розумієте, що маєте необхідні навички або бажання навчитися — відправляйте своє резюме, наш HR-менеджер обов’язково перегляне і зв’яжеться протягом 1−3-х робочих днів.
- Відправляючи своє резюме, ви надаєте згоду на обробку Ваших персональних даних.
Про нас можна дізнатися відвідавши сайт компанії: http://tehnokarpaty.com.ua/,
Facebook: https://www.facebook.com/tehnokarpaty.com.ua/,
Instagram: https://www.instagram.com/tehnokarpaty/?hl=ru
LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/
ПРАЦЮЄМО НАБЛИЖАЮЧИ НАШУ ПЕРЕМОГУ