Трейд-маркетинг менеджер в компанию Асканія FMCG
Полная занятость
Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
- Вакансия от 03 октября, 2023
- Компания Асканія FMCG
-
Киев, Бориспільське шосе, 41.
- Полная занятость
- Опыт работы От 1 лет
- Высшее образование
Описание вакансии
Група компаній «Асканія FMCG» є важливою частиною великого різнопрофільного холдингу «Асканія». Вже понад 20 років ми є одним з лідерів на ринку імпорту і дистрибуції продуктів харчування та активно розвиваємо виробництво власних торгових марок.
Ми працюємо з кращими компаніями і національними мережами України, а також з відомими торговими марками: «Lavazza», «Tchibo», «Davidoff», «Kotanyi», «Dilmah», «Rio Mare», «Hortex», «Nordic», «Froneri», «Spela», «Skandinavika», «Ярило», «Gardenz», «Mr.Corn», «Okki».
Запрошуємо в команду «Трейд-маркетолога».
Основні вимоги:
- вища освіта в сфері маркетингу;
- розуміння основ трейд-маркетингу та основ просування товарів;
- розуміння закономірностей розвитку ринку;
- розуміння основ реклами, форм і методів ведення рекламних кампаній;
- знання психології і принципів продаж;
- знання методів обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікації і зв’язку;
- Знання Microsoft Office. Excel обов’язково на високому рівні з поглибленням в Power Pivot;
- Аналітичні здібності.
Функціональні обов’язки:
- розробка трейд маркетингового плану;
- планування, підготовка та запуск якісних своєчасних промо по мережам;
- планування трейд маркетингового бюджету та контроль його використання, підготовка регулярних звітів;
- пегулярний моніторинг та аналіз конкурентів;
- аналіз трендів та новинок на ринку, складанням портрету споживача;
- виявленням ключових потреб споживача та наших конкурентних переваг Сегментація цільової аудиторії;
- аналітика, розробка та впровадження плану дій, що сприятиме підвищенню частоти купівлі та середнього чека;
- аналіз ефективності затверджених промо-активностей, підготовка презентацій та звітності;
- оптимізація існуючих та пошук нових механізмів та інструментів просування продукції;
- адміністрування бази CRM.
Умови праці:
- конкурентний рівень заробітної плати (за результатами співбесіди;)
- комфортний офіс в районі ст.м. Бориспільська (регулярно в зручний час курсує офісний автобус, який за 10 хвилин доставить Вас до офісу чи метро);
- медичне страхування;
- офіційне оформлення, оплачувана відпустка (30 календарних днів), оплачуваний лікарняний і т.п.;
- відмінний дружній колектив.
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту