Loading...

Трейд-маркетинг менеджер в компанию Асканія FMCG

Полная занятость Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
  • Вакансия от 03 октября, 2023
  • Компания Асканія FMCG
  • Киев, Бориспільське шосе, 41.
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет
  • Высшее образование

Описание вакансии

Група компаній «Асканія FMCG» є важливою частиною великого різнопрофільного холдингу «Асканія». Вже понад 20 років ми є одним з лідерів на ринку імпорту і дистрибуції продуктів харчування та активно розвиваємо виробництво власних торгових марок.

Ми працюємо з кращими компаніями і національними мережами України, а також з відомими торговими марками: «Lavazza», «Tchibo», «Davidoff», «Kotanyi», «Dilmah», «Rio Mare», «Hortex», «Nordic», «Froneri», «Spela», «Skandinavika», «Ярило», «Gardenz», «Mr.Corn», «Okki».

Запрошуємо в команду «Трейд-маркетолога».

Основні вимоги:

  • вища освіта в сфері маркетингу;
  • розуміння основ трейд-маркетингу та основ просування товарів;
  • розуміння закономірностей розвитку ринку;
  • розуміння основ реклами, форм і методів ведення рекламних кампаній;
  • знання психології і принципів продаж;
  • знання методів обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікації і зв’язку;
  • Знання Microsoft Office. Excel обов’язково на високому рівні з поглибленням в Power Pivot;
  • Аналітичні здібності.

Функціональні обов’язки:

  • розробка трейд маркетингового плану;
  • планування, підготовка та запуск якісних своєчасних промо по мережам;
  • планування трейд маркетингового бюджету та контроль його використання, підготовка регулярних звітів;
  • пегулярний моніторинг та аналіз конкурентів;
  • аналіз трендів та новинок на ринку, складанням портрету споживача;
  • виявленням ключових потреб споживача та наших конкурентних переваг Сегментація цільової аудиторії;
  • аналітика, розробка та впровадження плану дій, що сприятиме підвищенню частоти купівлі та середнього чека;
  • аналіз ефективності затверджених промо-активностей, підготовка презентацій та звітності;
  • оптимізація існуючих та пошук нових механізмів та інструментів просування продукції;
  • адміністрування бази CRM.

Умови праці:

  • конкурентний рівень заробітної плати (за результатами співбесіди;)
  • комфортний офіс в районі ст.м. Бориспільська (регулярно в зручний час курсує офісний автобус, який за 10 хвилин доставить Вас до офісу чи метро);
  • медичне страхування;
  • офіційне оформлення, оплачувана відпустка (30 календарних днів), оплачуваний лікарняний і т.п.;
  • відмінний дружній колектив.
Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту