Loading...

Менеджер з продажу електротехніки (В2В, роздріб) в компанию Сфералайн ЛТД, ТОВ

От 20000.00 до 50000.00 грн Полная занятость ФІксована ставка+ % від продаж
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 2 лет
  • Высшее образование
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Опис вакансії

ТОВ «СФЕРАЛАЙН ЛТД» — компанія з більше ніж 10 річним досвідом роботи в області комплексного постачання електротехнічної, кабельно-провідникової та світлотехнічної продукції. www.sferaline.ua

На базі власних виробничих потужностей, проектуємо та виготовляємо широкий комплекс електрощитового обладнання.

Компанія ТОВ «СФЕРАЛАЙН ЛТД» є офіційним дистриб’ютором наступних торгових марок:

  • кабельно-провідникова продукція — завод Енерго КАБЕЛЬ, ЗЗКМ, Гал-Кат, та інші…
  • електротехнічна та світлотехнічна продукція — DKC, Schneider Electric, NIK, OBO Betterman, E.NEXT, IEK, КОПОС, LEDVANCE/OSRAM, та інші…

Запрошуємо Вас взяти участь у конкурсі на вакантне менеджер відділу продажу В2В з продажу Електротехнічних груп товарів. Для контакту тел. Володимир.

Вимоги:

  • Вища освіта, технічна освіта як перевага.
  • Досвід та навички прямих продажів на ринку B2B від 1го року.
  • Впевнений користувач ПК, 1с 8.3, Outlook, ms office.
  • Знання електротехнічної продукції як перевага.
  • Грамотна усна і письмова мова.
  • Вміння проводити переговори та презентації, здатність до переконання.
  • Здатність до швидкого навчання.
  • Високий рівень комунікативних здібностей, відповідальність, пунктуальність, організованість, кмітливість.
  • Наполегливість у досягненні заданого результату.
  • Вміння працювати з клієнтськими базами.
  • Досвід «холодних та теплих» продажів.
  • Знання ділового етикету.

Що потрібно буде робити:

Період адаптації (стажування) в компанії 1 місяць:

  • Знайомство зі структурою компанії.
  • Вивчення та розуміння бізнес процесів компанії.
  • Позиціювання та вивчення політики ціноутворення.
  • Вивчення ассортименту, продуктових груп.
  • Знайомство з обліковими системами компанії та звітами.
  • Розвиток існуючої «теплої» клієнтської бази.
  • Телефонні переговори (холодні та теплі дзвінки).
  • Прийом та обробка замовлень, супровід на всіх етапах реалізації.

Після періоду адаптації:

  • Розуміння структури компанії.
  • Досконале знання асортименту продукції що продається.
  • Знання бізнес процесів компанії.
  • Активний пошук та розвиток нових потенціальних клієнтів.
  • Робота з існуючою теплою клієнтською базою та її розширення.
  • Побудова довгострокових відносин та підтримання зв’язку з ними.
  • Постійне ведення переговорів і зустрічей з метою розширення асортименту, аналізувати потреби клієнтів.
  • Ведення аналітики продаваного асортименту клієнтам.
  • Супроводження клієнтів від першого контакту, до закриття угоди.
  • Підготовка комерційних пропозицій, надання необхідної інформації щодо запитів клієнтів.
  • Консультування щодо продукції та умов постачання.
  • Відстеження замовлень, контроль їх виконання на всіх етапах.
  • Виконання встановленого плану продажу, та показників КРІ.
  • Ведення бази CRM.

Що ти отримаєш:

  • Високий та прозорий рівень заробітної плати на період адаптації (фіксована ставка та KPI).
  • Прозорий відсоток від продажів після проходження адаптаційного періоду — твій дохід не має обмежень, все залежить від твоєї активності !
  • Цікаві задачі, позитивний колектив та повну підтримку керівника.
  • Комфортний офіс та все необхідне для якісної роботи.
  • Корпоративний звязок та мобільний телефон.
  • Фіксований робочий графік Пн-Пт з 9−00 по 18−00
  • Оплата праці з першого дня, щорічна відпустка 24 календарні дні
  • Компенсацію витрат на паливо.
  • Компенсація представницьких витрат.
Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту