Компанія «Термоком» надає послуги в області проектування та оснащення будинків і приміщень, торгових об'єктів і виробничих підприємств системами холодопостачання, кондиціонування, вентиляції, опалення по всій території України і за кордоном. Зараз ми у пошуках креативного, творчого і продуктивного працівника на посаду Контент-менеджер інтернет-магазину, напрямок Військторг. Розкажемо про напрямки нашої діяльності компанії.
Перший напрямок діяльності Компанії — розробка та реалізація проектів у сфері промислового холодильного обладнання: чилери, камери шокового заморожування, камери охолодження, камери зберігання. https://termocom.com.ua/
Другий напрямок діяльності Компанії — постачання, виготовлення та дистрибуція спеціального одягу, взуття, аксесуарів та інших категорій товарів, які розміщені у нашому інтернет-магазині. https://viisktorh.com.ua/ua/
Сьогодні «ТЕРМОКОМВК» — не тільки розробка промислового холодильного обладнання, а й виготовлення та продаж товарів необхідних для нашої Перемоги!
У Компанії Ви займатиметеся створенням, публікацією та аналітикою контенту.
Вимоги до кандидата:
- Базові знання HTML, CMS, SЕО та SMM.
- Досвід SEO-оптимізації сайтів.
- Досвід роботи з Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, Google Merchant Center.
- Досвід написання текстів опису товарів і тематичних статей.
- Грамотний правопис українською мовою.
- Досвід роботи з графічними редакторами.
- Навички роботи з зображеннями та відео матеріалами.
- Досвід оцінювання ефективності створеного контенту.
- Вміння шукати необхідну інформацію для створення контенту.
Задачі:
- Основна задача — просування продуктів в інтернеті за допомогою різних інструментів онлайн-маркетингу.
- Побудова маркетингової стратегії.
- Контекстна реклама і товарна реклама.
- SMM и ведення соціальних мереж.
- Email-маркетинг.
- Контент-маркетинг: будуємо довірчі відносини з покупцем.
- Пошук та залучення підрядників (фотографи, копірайтери, тощо), постановка технічних завдань та контроль виконання робіт.
- Безперервна оптимізація контенту для корпоративного сайту.
- Художнє оформлення інформації, що розміщується на сайт.
- SEO-оптимізація сайту.
- Аналіз ефективності SMM та інтернет-трафіку (за допомогою Google Analytics, Google Ads, Google Search Console).
- Складання звітів про зміни, внесені до структури сайту та результати таких змін.
- Аналіз конкурентів та існуючих трендів.
Графік роботи:
Понеділок-п'ятниця з 9−00 до18−00.
Працюємо за для Перемоги разом!