Компанія Netpeak не стоїть на місці, а постійно зростає, розвивається та вдосконалюється.
Тому зараз ми у пошуку кандидата на позицію Customer Success Manager.
Ти можеш стати частиною нашої команди та зростати разом з нами в одному з найбільших агентств performance-маркетингу в Україні!
Чому ми?
1. Допоможемо зробити перші кроки для роботи в IT.
2. Навчання професії з нуля під наглядом особистого куратора.
3. Можливості зростання та розвитку в pre-sale позиції.
4. Спілкування з великою кількістю бізнесів.
5. Вибір зручного формату роботи (ремоут або офіс), необхідна техніка й допомога з організацією робочого простору.
Наш ідеальний кандидат має:
1. Навички спілкування та проведення переговорів.
2. Навички роботи з CRM та продуктами Google Docs.
3. Відмінні навички усного та письмового спілкування.
Буде перевагою:
1. Володіння англійською від рівня Intermediate.
Твої обов’язки на цій позиції:
1. Класифікація вхідних заявок та ідентифікація суті запитів.
2. Проведення NPS опитування поточних клієнтів агенції.
3. Збір додаткової інформації по клієнтах з вибірки.
Ми пропонуємо:
1. Фіксовану ставку за підсумками співбесіди.
2. Гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день з 8:00 до 10:00, та завершувати з 17:00 до 19:00.
3. Можливість працювати в офісі у Києві, Одесі, Харкові чи віддалено.
4. Оплачувана відпустка у розмірі 24-х календарних днів з дотриманням державних свят, оплачувані лікарняні.
5. Відвідування профільних конференцій за рахунок компанії (ми оплачуємо до 50% вартості навчання), а також участь у конференціях та семінарах організатором яких є Netpeak Group.
6. Систему гейміфікації, мемогенератор, внутрішню валюту (нетпікси) та магазин «Netpeak Store» з мерчем, літературою та технікою.
7. Індивідуальна та групова робота з корпоративним психологом.
8. Користування преміум-версіями штучних інтелектів.