Loading...

Менеджер з продажів в інтернет-магазин в компанию Нейн, інтернет-магазин

От 20000.00 до 25000.00 грн Полная занятость
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет

Описание вакансии

Ми займаємось виробництвом та продажею концентратів для напоїв, ароматизаторів, барвників та інших харчових добавок.

Ми швидко і активно ростемо, розширили список товару, підключаємо все більше каналів трафіку, за останні 6 місяців значно збільшили середній чек і кількість вхідних дзвінків, тому шукаємо цілеспрямованого менеджера по продажам, який ефективно і швидко вникне в робочі процеси.

Важливо щоб менеджер по продажам був позитивним, енергійним та мотивованим, який зможе організувати і поліпшити наші поточні продажі, а також забезпечити їх зростання.

В своїй роботі застосовуємо передові засоби та підходи, постійно розвиваємось, швидко приймаємо рішення і не зупиняємось на досягнутому. Ми заробляємо гроші чесним шляхом, допомагаємо нашим клієнтам у виборі якісного продукту. Кожний працівник нашої компанії максимально ефективний і приносить результат. Дуже цінуємо адекватність і чесність.

? Робоче місце: Зручний офіс в місті Буча, бульвар Богдана Хмельницького 19.

⏰ Графік роботи: Пн — Пт, з 09:00 до 18:00. Субота та неділя — вихідні.

? Зарплата: перші 2 місяці ставка 15000грн, далі середньомісячна зарплата від 20000грн (FIX + KPI + %).

Вимоги:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
  • Висока комунікабельність та навики продажів;
  • Здатність працювати в команді та досягати поставлених цілей;
  • Бажання розвиватися і вдосконалювати навички в сфері продажів;
  • Знання української мови.

? Обов’язки та виклики:

1. Обробка замовлень: Прийом дзвінків і обробка замовлень від клієнтів. Робота в CRM системі та з месенджерами.

2. Клієнтське обслуговування: Відповіді на запитання клієнтів, надання інформації про товари, допомога у виборі, вирішення скарг і проблем.

3. Аналіз продажів: Ведення обліку продажів та звітності, вивчення статистики продажів для виявлення тенденцій, ідентифікації найпопулярніших товарів і виявлення можливостей для покращення.

4. Планування акцій та знижок: Розробка та впровадження промоакцій для збільшення обсягу продажів.

5. Відстеження конкурентів: Аналіз діяльності конкурентів, виявлення їхніх переваг та недоліків.

6. Професійний розвиток: Розвивати власний потенціал і здібності у сфері продажів, навчатися новому і впроваджувати набуті знання для досягнення максимальних результатів.

Перевага кандидатам із знанням методів залучення нових клієнтів через рекламу, соціальні медіа, акції, та інші маркетингові інструменти.

Ми пропонуємо:

  • Високу заробітну плату;
  • Зарплата 2 рази в місяць;
  • Прозора, зрозуміла, ефективна система мотивації;
  • Зручне та безпечне місце роботи (укомплектований, зручний і затишний офіс в напівцокольному поверсі з великими вікнами та захищеному від ракетних ударів);
  • Чай/кава в офісі;
  • Повне навчання за рахунок компанії;
  • Активний та залучений а бізнес-процеси власник;
  • Зручний графік роботи;
  • Можливість кар'єрного росту та професійного розвитку;
  • Дружній колектив та позитивну атмосферу у роботі.

Особливі переваги у вас будуть якщо:

  • Працювали в CRM;
  • Читаєте книги по продажам та маркетингу, проходили тренінги по продажам;
  • Знаєте і розумієте що таке воронка продаж.

Разом ми зростаємо, розвиваємося та забезпечуємо нашим клієнтам найкращий продукт і сервіс! ?

І тепер, якщо ви маєте досвід в продажах, ви комунікабельні та маєте бажання працювати в стабільній компанії на етапі активного розвитку, якщо ви уважно прочитали дану вакансію і зрозуміли, що це та робота яку ви давно шукаєте, то надсилайте своє резюме, і супровідне повідомлення начитайте зі слів: «Я хочу працювати в компанії NANE». Так ми зрозуміємо, що ви дійсно уважна та відповідальна людина.

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту