Вітаю! Я — Ореста, менеджер з персоналу Clio Products Group.
У нашу команду потрібен відповідальний фахівець для допомоги менеджеру з продажів
Хто ми?
- амбіційний і досвідчений гравець на ринку рекламних товарів і брендованих подарунків (результати нашої команди на полицях супермаркетів і в промо-акціях)
- понад 320 проектів щорічно в співпраці з світовими та українськими виробниками, унікальні товари та креативні ідеї
- досвідчені керівники та команда
- високі стандарти работи і зона развитку для кожного
Що від тебе?
- готовність навчатися та освоювати великі масиви знань
- уважність, акуратність та системність в роботі
- ділове спілкування та відповідальний документообіг
- гнучність, клієнтоорієнтованість та дипломатичність у комунікаціях
- вільна робота в Word, Excel і Power Point
- орієнтація на результат.
Невід'ємною частиною роботи з керівником і проектами.
Якщо ти маєш досвід у сфері закупівлі чи на аналогічній посаді, це для тебе буде додатковою перевагою.
Щоденні завдання:
- працювати з європейскими каталогами продукції, зразками товарів, вести облік зразків
- співпрацювати з відділами маркетингу, закупівель і ЗЕД (формувати запити на прорахунок і за їх результатами — комерційні пропозиції для керівника)
- готувати зустрічі та презентації з керівником
- вести документацію проектів керівника (з клієнтом та внутрішню по компанії).
Якщо в процесі роботи буде бажання — навчатися та переймати досвід, є можливість перейти на посаду junior account manager (додасться % від реалізованих проектів), а потім і на самостійного менеджера з продажів.
Що від нас?
- цікаві клієнти та проекти
- уважний керівник-наставник, команда маркетологів та дизайнерів, бізнес коуч.
- фінансова стабільність.
Цікаво? Кнопка нижче, ти ж знаєш, що робити :)?
Важливо!
Ми шукаємо колегу для співпраці в умовах офісу, з понеділка по п’ятницю. Наш офіс в 7 хв пішо від ст. м. Позняки чи 12 хв від с.м. Осокорки.
Повністю дистанційний формат через особливості роботи з клієнтами не є можливим.
Залишились запитання? Ок!
Пиши (Viber, Telegram)