Loading...

Менеджер інтернет-магазину, спеціаліст зі збуту в компанию Сканлоджик, ТОВ

От 15000.00 до 27000.00 грн Полная занятость Ставка 11000грн +% (27000 грн не стеля)
  • Вакансия от 18 сентября, 2023
  • Компания Сканлоджик, ТОВ
  • Киев, вулиця Коноплянська, 16Б.
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Компанія «Сканлоджик» — це молода, амбіційна команда професіоналів на ринку електронного торгового обладнання та витратних матеріалів України!

Наш сайт: scanlogic.net.ua

З метою розширення штату співробітників, відкрито вакансію менеджера з активних продажів.

У ваші задачі входитиме: Введення в базу нових клієнтів, обробка вхідних замовлень (та супровід клієнтів), нарощування власної бази шляхом холодних та теплих дзвінків.

Якщо Ви хочете та вмієте продавати, хочете займатися пошуком нових клієнтів! Хочете заробляти і розвиватися разом з нами. Ласкаво просимо! Меж Вашого прибутку майже немає… Робіть, заробляйте, розвивайтеся, тільки не зупиняйтеся на досягнутому!

Якщо ви вважаєте себе людиною з активною життєвою позиціє, яка готова вчитися постійно чомусь новому, та хоче розвиватися — запрошуємо на співбесіду! Якщо ви хочете отримувати ставку та чекати поки Вас будуть підганяти, критикувати, кричати, та нищіти Ваше почуття гідності…То Вам дорога в Державну структуру. Слава Україні!

Вимоги:

  • досвід роботи з торгівельним обладнанням та витратними матеріалами:ріббони, термоетикетка, касова стрічка — бажаний;
  • досвід в активних продажах — не обов’язковий), але бажано
  • впевнене знання ПК (Word, Excel, 1C)
  • високі комунікативні навички.
  • Обов’язки: Обробка вхідних замовлень;
  • Створення власної бази з нових замовлень, та шляхом холодних дзвінків;
  • Ведення цієї бази;
  • Формування повторних заявок;;
  • Холодні дзвінки;
  • Продаж торгівельного обладнання (Банківське обладнання, POS, етикетки і витратні матеріали і т. д.);
  • Формування КП, ТЗ, претензій, договорів;
  • Управління усіма етапами проекту;
  • Моніторинг ринку.

Умови роботи:

  • Офіційне працевлаштування (оплачувані лікарняні та відпустки);
  • Режим роботи: з понеділка по п’ятницю з 9.30 до 17 години;
  • Робота в молодому та дружньому колективі;
  • Можливість удосконалення професійних навичок у комфортних психологічних умовах;
  • Затишний офіс в Оболонському районі;
  • Гідна оплата праці.Ставка 11000 грн + % з першого дня.
  • Високий рівень відсотків.
Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту