Loading...

Менеджер з продажу автозапчастин в компанию Соллі Плюс

Полная занятость Ставка+%
  • Вакансия от 18 сентября, 2023
  • Компания Соллі Плюс
  • Сумы, вулиця Героїв Крут.
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет
  • Высшее образование
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Міжнародний Автохолдинг «Соллі Плюс» — офіційний дилер понад 14 автомобільних брендів в Україні: Mercedes-Benz, Volkswagen, Renault, SKODA, Ravon, Iveco, Mitsubishi та інші, здійснює продаж та сервісне обслуговування автомобілів.

У зв’язку з розширенням нашого дилерського автоцентру у місті Суми відкривається вакансія «Менеджер з підбору та продажу автозапчастин».

Наші побажання до кандидата:

  • Досвід роботи з продажу і підборі автозапчастин обов’язково!
  • Освіта вища технічна/середня технічна в автомобільній галузі- вітається.
  • Знання свого продукту — конкурентні переваги, слабкі сторони.
  • Знання виробників автозапчастин.
  • Знання та вміння працювати з електронними каталогами підбору запасних частин, програмою 1С, впевнене володіння ПК та офісними програмами.
  • Знання та розуміння конструкції автомобілів та технології його ремонту-обов'язково.
  • Вміння спілкуватися з клієнтами, готовність брати на себе відповідальність.
  • Права категорії В, стаж керування.

Основні обов’язки:

  • Організація продажу запасних частин (контроль за цінами, оновлення прайсу).
  • Консультації клієнтів з питань асортименту, вартості та порядку доставки.
  • Підбір запчастин (оригінальних/неоригінальних) за електронними каталогами.
  • Формування заявок на реалізацію товару, виписування рахунків, накладних.
  • Пошук та залучення нових клієнтів, участь у розробці рекламних заходів, аналіз асортименту та цін конкурентів.
  • Укладання договорів, участь у вирішеннях спірних питань.
  • Контроль залишків та поповнення складу, моніторинг цін та асортименту постачальників, пошук та закупівля запчастин під клієнта (заявки).
  • Організація та контроль термінів доставки замовлень, дебіторська заборгованість.
  • Документообіг.

Що ми пропонуємо:

  • Сучасний комфортний СЦ у міжнародній компанії з відомим ім'ям.
  • Режим роботи: 5−6 днів на тиждень (графік роботи: ПН-СБ: 09:00 — 18:00, робоча СБ через одну, НД — вихідний).
  • У нас є можливість професійного (сертифіковане навчання) та кар'єрного зростання.
  • Лояльне керівництво, завжди готове підтримати та допомогти. Ми ніколи не відмовляємо нашим новачкам у допомозі з усіх робочих та організаційних питань.
  • У нас передбачено офіційне оформлення з випробувальним терміном 1 місяць,
  • Виплата заробітної плати 2 рази у місяць, без затримок.

Похожие вакансии

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту