Менеджер з продажу автозапчастин в компанию Соллі Плюс
Полная занятость
Ставка+%
- Вакансия от 18 сентября, 2023
- Компания Соллі Плюс
-
Сумы, вулиця Героїв Крут.
- Полная занятость
- Опыт работы От 1 лет
- Высшее образование
Посмотреть контакты
+38(067) 536−37−52
При звонке сообщите, что вы пришли с сайта по поску работы hiwork.com.ua
Описание вакансии
Міжнародний Автохолдинг «Соллі Плюс» — офіційний дилер понад 14 автомобільних брендів в Україні: Mercedes-Benz, Volkswagen, Renault, SKODA, Ravon, Iveco, Mitsubishi та інші, здійснює продаж та сервісне обслуговування автомобілів.
У зв’язку з розширенням нашого дилерського автоцентру у місті Суми відкривається вакансія «Менеджер з підбору та продажу автозапчастин».
Наші побажання до кандидата:
- Досвід роботи з продажу і підборі автозапчастин обов’язково!
- Освіта вища технічна/середня технічна в автомобільній галузі- вітається.
- Знання свого продукту — конкурентні переваги, слабкі сторони.
- Знання виробників автозапчастин.
- Знання та вміння працювати з електронними каталогами підбору запасних частин, програмою 1С, впевнене володіння ПК та офісними програмами.
- Знання та розуміння конструкції автомобілів та технології його ремонту-обов'язково.
- Вміння спілкуватися з клієнтами, готовність брати на себе відповідальність.
- Права категорії В, стаж керування.
Основні обов’язки:
- Організація продажу запасних частин (контроль за цінами, оновлення прайсу).
- Консультації клієнтів з питань асортименту, вартості та порядку доставки.
- Підбір запчастин (оригінальних/неоригінальних) за електронними каталогами.
- Формування заявок на реалізацію товару, виписування рахунків, накладних.
- Пошук та залучення нових клієнтів, участь у розробці рекламних заходів, аналіз асортименту та цін конкурентів.
- Укладання договорів, участь у вирішеннях спірних питань.
- Контроль залишків та поповнення складу, моніторинг цін та асортименту постачальників, пошук та закупівля запчастин під клієнта (заявки).
- Організація та контроль термінів доставки замовлень, дебіторська заборгованість.
- Документообіг.
Що ми пропонуємо:
- Сучасний комфортний СЦ у міжнародній компанії з відомим ім'ям.
- Режим роботи: 5−6 днів на тиждень (графік роботи: ПН-СБ: 09:00 — 18:00, робоча СБ через одну, НД — вихідний).
- У нас є можливість професійного (сертифіковане навчання) та кар'єрного зростання.
- Лояльне керівництво, завжди готове підтримати та допомогти. Ми ніколи не відмовляємо нашим новачкам у допомозі з усіх робочих та організаційних питань.
- У нас передбачено офіційне оформлення з випробувальним терміном 1 місяць,
- Виплата заробітної плати 2 рази у місяць, без затримок.
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту