Трейд-маркетинг менеджер в компанию Сабріз, ТОВ
Полная занятость
- Вакансия от 06 марта, 2024
- Компания Сабріз, ТОВ
-
Киев, вулиця Ігорівська, 12Б.
- Полная занятость
- Опыт работы Без опыта
Описание вакансии
Шукаємо до нашої командиТрейд-маркетинг менеджера, який поєднує у своїй роботі анаталітичні та креативні навички, щоб разом сприяти подальшому зростанню брендів та розвивати українськи продукти про які всі говоритимуть із захопленням. ТОВ Сабріз (Sabrise) — українська непродуктова FMCG компанія, лідер на ринку у категорії репелентів, інсектицидних засобів, взуттєвої косметики та аксесуарів та категорії освіжувачів повітря. Професійні навички та досвід:
- Досвід роботи трейд-маркетологом у напрямках FMCG, продуктовий рітейл.
- Досвід роботи у маркетингу від 3 років
- Приймати рішення на основі аналітичних даних
- Володіння маркетинговими інструментами
- Навички ведення ефективних переговорів
- Володіння англійською мовою на рівні Intermediate буде перевагою
Обов’язки:
- Аналіз внутрішнього ринку та розуміння особливостей торговельних мереж.
- Аналіз можливостей та ризиків тих чи інших трейд-маркетингових активностей та програм.
- Розробка та планування разом з командою продажів трейд-маркетингових активностей та щомісячний аналітичний контроль виконання планів по брендам для можливості корегування трейд-маркетингового плану.
- Давати рекомендації щодо вводу, ротацій асортименту брендів для клієнтів компанії.
- Активна участь у повному циклі, від розробки до реалізації в торгівельній мережі програм із стимулювання збуту.
- Оформлення торгового простору згідно бренду компанії.
- Розрахунок та вимірювання ефективності торгового обладнання в торгівельних мережах та ROI.
- Розробка концепцій у формі презентації і демонстрація департаменту sales.
- Контроль, проведення та аналіз ефективності заходів.
- Планування, розрахунок та замовлення POS-матеріалів, рекламного обладнання.
- Тісна взаємодія з іншими відділами компанії.
Особисті якості:
- Готовність приймати рішення і брати на себе відповідальність
- Уважність до деталей
- Аналітичне мислення
- Організаторські здібності
- Проактивність
- Вміння розставляти пріоритети
- Вміння знаходити підходи до людей та будувати якісну комунікацію
- Бути командним гравцем, якому цікаво розвиватися професійно та особистісно.
Умови:
- Робота в офісі компанії м. Київ, вул.Ігорівська 12Б
- П’ятиденний робочий тиждень: 9:00 —18:00
- Офіційне працевлаштування
- 24 днів щорічної відпустки
- Додаткова відпустка 4 дні на рік
- 1 день додатковий вихідний в квартал оплачуваний компанією
- Виплата на медичне страхування
- Оплачуваний корпоративний мобільний зв’язок
- Надаємо корпоративну техніку
- Можливість 1 раз на тиждень відвідувати спортзал в клубі Big Dance/футбол за рахунок компанії. Якщо ви в пошуку дружньої команди, будемо раді отримати ваші відгуки!
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту