Туристична агенція Fly&Joy?️відкриває конкурс на посаду Менеджера з туризму для роботи з потоком вхідних заявок.
Проводимо конкурсний відбір на дистанційну роботу з дому.
Наша адреса: м.Київ, вул. Братства Тарасівців, 7, ТЦ «Ізумруд»
Робота не тільки для менеджерів з Києва, а й для жителів інших міст.
Головне — бажання працювати, вміння продавати, та наполегливість. Всьому іншому — навчимо!
Ми запрошуємо віддалених співробітників з можливістю працювати з дому, повний робочий день (це не додаткова робота, а основна) на фінансових умовах, аналогічних умовам праці наших офісних співробітників.
Що ми даємо?
1.Великий потік заявок — клієнти є завжди;
2. Програму навчання «100%» — ми навчимо вас усіх нюансів роботи в туристичному бізнесі з нуля, якщо у вас немає ніякого досвіду;
3. Конкурентна оплата праці за схемою «% від продажу» після успішного проходження навчання;
4. Додатковим бонусом роботи в хорошій туристичної компанії є можливість подорожувати самому без зайвих витрат або взагалі безкоштовно!
Наші переваги:
Обов’язки:
1.Спілкуватися з клієнтами, які залишили заявки на підбір турів на нашому сайті;
2.Допомагати їм вибирати найбільш цікаві та найбільш вигідні пропозиції з усіх доступних на ринку варіантів (ми пропонуємо тури всіх найбільших туроператорів);
3.Супроводжувати клієнтів до їх повернення додому.
Що чекаємо від вас (наші вимоги):
1.Бажання працювати і висока самоорганізованість (віддалена робота — не найпростіший виклик);
2.Грамотність письмова та усна. Бажано наявність досвіду в сфері обслуговування або продажах. Щире прагнення допомагати людям;
3.Наявність технічної можливості (комп'ютер або ноутбук, стабільний канал інтернет).
Беремо на роботу людей без досвіду роботи
Приймаємо на роботу тільки енергійних, веселих, комунікабельних, вмотивованих, швидких і рішучих
Депресивних, лінивих, невмотивованих, повільних відсікаємо відразу, тому прохання не турбувати.
! Обов’язково просимо вас при відправці резюме в супровідному листі вказати: «Вакансія розглянута і повністю зрозуміла», щоб ми набрали вас в першу чергу.