Ariamo Fashion Group, компанія виробник та експортер весільних та вечірніх суконь з головним офісом у Києві, яка представлена на ринку з 2006 року, шукає Офіс-менеджера, асистента відділу продажів.
Незважаючи на війну в нашій країні, ми активно працюємо та розширюємо штат. 99% наших клієнтів знаходяться за межами України (широка географія: США, країни ЄС, Великобританія). Продукція компанії високо цінується на міжнародному ринку: ми зростаюча компанія, і протягом останніх кількох років ми збільшуємо продажі майже на всіх ринках.
Якщо Ви комунікабельні, енергійні та здатні до навчання, не пропустіть можливість працювати в нашій команді.
В обов’язки входить:
- Надсилання інвойсу клієнту
- Передача замовлення в роботу
- Узгодження способу доставки, вартості, термінів
- Формування заявки на відвантаження
- Збереження інвойсу
- Відправка трекінгу клієнту
- Вирішення проблемних ситуацій з відправлення / логістики
- Вирішення питань щодо повернення товару
- Виконання службових доручень менеджерів;
Що ми очікуємо від кандидатів:
- Вміння працювати з великим обсягом інформації;
- Висока особиста відповідальність, чесність та порядність.
- Досвід роботи на посадах, де виконувались одноманітні і повторювані операції;
- Вміння працювати самостійно, без постійного контролю з боку керівника% впевнений користувач ПК,
- Вміння вільно працювати з основними офісними програмами,
- Знання англійської мови на рівні переписки
Що ми пропонуємо:
- Конкурентну заробітну плату, яка буде залежати від Ваших результатів;
- Ви будете працювати в компанії з сильною корпоративною культурою, яка об'єднує всіх нас у досягненні єдиної мети;;
- Корпоративний зв’язок;
- Підтримку та розвиток в молодій та динамічній команді;
- Куратор на період адаптації і випробувального терміну.
Ми шукаємо не просто співробітника, а людину, яка стане частиною команди однодумців!