Менеджер з продажу логістичних послуг в компанию Smart Solutions
Полная занятость
- Вакансия от 13 февраля, 2024
- Компания Smart Solutions
-
Киев, вулиця Саксаганського, 120.
- Полная занятость
- Опыт работы Без опыта
Посмотреть контакты
050 451 95 68
При звонке сообщите, что вы пришли с сайта по поску работы hiwork.com.ua
Описание вакансии
SYNEX LOGISTICS — це міжнародна логістична компанія, що була заснована у самому серці України на початку 2022 року. Ми спеціалізуємося на широкому спектрі послуг, включаючи контрактну логістику, глобальні транспортні перевезення, митно-брокерське обслуговування та інші рішення. Зараз, у 2024 році, наша компанія успішно розвивається, маючи представництва у країнах Європи та Казахстані.
У зв’язку з активним розширенням бізнесу та запуском нових проектів, ми оголошуємо про вакансію менеджера з продажу логістичних послуг.
Ми шукаємо талановиту людину з досвідом роботи в міжнародній логістиці і бажанням приєднатися до нашої професійної sales команди. Основною твоєю задачею буде залучення нових клієнтів та здійснення ефективних продажів логістичних послуг в сегменті B2B. А тепер детальніше:
Обов’язки:
- активний пошук і залучення нових клієнтів (b2b сегмент);
- консультація потенційних та існуючих клієнтів щодо послуг компанії;
- проведення переговорів та укладення угод;
- ведення клієнтської бази та звітності;
- виконання плану продажів (КРІ)
- тісна комунікація з оперативними підрозділами для вирішення задач клієнтів.
Вимоги:
- досвід роботи у логістичній компанії від 1 року;
- ведення бази клієнтів;
- досвід залучення топових клієнтів з різних сфер бізнесу, наявність результативного досвіду залучення нових клієнтів;
- досвід формування тарифів та умов співпраці, заключення договорів;
- навички аналітики власних продажів (ведення воронки продажів, сегментація клієнтів)
- розуміння ринку конкурентів в сфері логістики, розуміння їх специфіки та пакету послуг.
- досвід роботи в CRM системах;
- впевнене користування MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook).
Ми пропонуємо:
- ставка + бонуси;
- офіційне працевлаштування з першого робочого дня;
- оплачувану відпустку 24 календарні дні;
- гнучкий графік роботи: 5/2 (з 9:00 до 18:00)
- комфортний офіс в центрі міста;
- можливість професійного росту та розвитку;
- комфортні умови та дружній колектив;
- цікаву та різноманітну роботу в міжнародній компанії.
Відправити резюме та зв’язатися можна за номером: (Анастасія, HR менеджер)
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту