Менеджер з продажу бухгалтерських та юридичних послуг
Компанія «Маніфай, ТОВ» — це значно більше, ніж консалтингова компанія, це місце, де затишно працювати, де здорова атмосфера, де тебе оточують професіонали своєї справи і ти знаєш, що ти можеш розвиватися.
Хочеш працювати в продажах, але тобі важливо продавати зрозумілий, якісний продукт, який має попит на ринку? Тоді тобі до нас!
Ми працюємо на ринку бухгалтерських, юридичних та аудиторських послуг з 2013 року. На сьогоднішній день обслуговуємо 750+ клієнтів, ФОП та ТОВ. Наші клієнти задоволені якістю послуг та радо рекомендують нас своїм знайомим.
Запрошуємо доєднатись до нашої команди МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ бухгалтерських та юридичних послуг з можливістю подальшого професійного росту в тім ліда, або керівника відділу продажів.
Яку людину ми шукаємо? Ми шукаємо людину, яка вміє будувати теплі стосунки з клієнтами, вміє виявляти потреби і чути «болі» клієнта. Людину, яка не просто продає послугу, а вміє донести до клієнта цінність співпраці з нами — професійність надання послуг, якість, швидкість та відповідальність за результат. Людину, яка відкрита до нового, відповідальна та прагне професійного розвитку, відповідальна, системна, вміє бачити можливості для покращення роботи та пропонувати ідеї.
Що потрібно буде робити (основні обов’язки):
- Продавати послуги компанії;
- Працювати з теплою базою клієнтів (заявки надходять в CRM систему);
- Проводити презентації наших послуг клієнтам переважно ФОПам зі сфери ІТ, але не виключно;
- Надавати консультації по нашим послугам та акціям по телефону, в наших соціальних мережах, месенджерах.
- Вести клієнтську базу в CRM та формувати звітність по продажам;
- Формувати та оптимізувати процеси продажів (писати скрипти);
- Приймати участь в налаштуванні CRM системи та наповненні нашої внутрішньої бази знань в розділі «продажі».
Який досвід та навички потрібно мати для успішного виконання обов’язків (вимоги):
- Гарно розвинені навички продажів та коммунікації взагалі;
- Клієнтоорієнтованість
- Грамотна усна та письмова українська мова;
- Бажано розуміти що таке бухгалтерія. Якщо маєш додаткову освіту в цьому напрямку, тобі буде простіше продавати;
- Досвід роботи з CRM системами (у нас Sales Drive);
- Високий рівень володіння інструментами Google docs та MS Office
- Досвід написання скриптів та опису процесів.
Умови роботи:
- Заробітна плата складається зі ставки + % з твоїх персональних продажів + фіксовані бонуси за продаж окремих послуг + додаткові % від продажів при перевиконанні плану
- Бонус з продажів залежить від % виконання плану — чим вищий % виконання плану, тим вищий бонус!
-
Хочеш заробляти більше? В тебе буде така можливість, ми надаємо всі для цього необхідні інструменти;
-
Максимальна зарплата не обмежена, залежить від твого бажання працювати та результату, який ти налаштований дати;
-
Графік роботи — гібридний з 09:00 до 18:00 (Пн, Вт — офіс, Ср, Чт, Пт — віддалено);
- Офіційне працевлаштування з наданням оплачуваної відпустки в 24 календарні дні;
- Регулярні корпоративи та зустрічі командою))
- Подорожі за рахунок компанії по Україні та закордоном (коли зможемо виїзжати);
- Бюджет на навчання для професійного розвитку;
- В офісі завжди є кава та чай для наших працівників.
Які етапи відбору тебе чекають на цю вакансію:
- співбесіда з рекрутером
- співбесіда з безпосереднім керівником
- пропозиція по співпраці:)
Чекаємо на твій відгук. Направляй своє резюме через сайт або пиши мені одразу в телеграм https://t.me/KateBoboshyna, але не забудь вказати, яка вакансія тебе цікавить.