Компанія «Зернарі» (провідний український виробник та постачальник пшеничного борошна та круп найвищого гатунку та якості) розширює свою представленість на ринку пшеничного борошна та круп в Україні та запрошує у свою команду продажів нового спеціаліста з В2В продажу високоякісного пшеничного борошна та круп власного виробництва крупним та середнім виробникам виробів з пшеничного борошна, роздрібним мережам, дистриб’юторам та оптовим покупцям по всій Україні.
Список основних функціональних обов’язків та завдань спеціаліста з В2В з продажу пшеничного борошна та круп власного виробництва:
1. Пошук та залучення нових клієнтів: Фахівцю з В2В продажу необхідно буде активно шукати та залучати нових клієнтів компанії — великих та середніх прямих споживачів (виробників-переробників), дистриб’юторів та оптових посередників по всій території України.
2. Консультування клієнтів: Фахівець з В2В продаж повинен добре знати переваги та вигоди своєї продукції (пшеничного борошна та круп) і консультувати клієнтів з питань застосування продуктів компанії, пропонувати їм рішення, які найкраще відповідають їх потребам і вимогам. Він повинен буде виступати в ролі експерта, допомагаючи клієнтам прийняти правильне рішення та досягти своїх цілей за допомогою продукції компанії «Зернарі».
3. Переговори та укладання угод: Фахівець з В2В продаж повинен на високому рівні вміти вести переговори з клієнтами, обговорює умови співробітництва, ціни, терміни, умови постачання та інші важливі деталі угоди. Він має прагнути досягти взаємовигідної угоди, забезпечує укладання підписання контрактів та угод із клієнтами.
4. Розвиток клієнтів та продажів: Спеціаліст з В2В продажів повинен буде розвивати кожного наявного клієнта, розробляти та впроваджувати плани для збільшення обсягів продажів у рамках існуючих клієнтів. Для цього він має аналізувати поточні продажі, ідентифікувати можливості для додаткових продажів та докладати активних зусиль для їх реалізації.
5. Управління відносинами з клієнтами: Фахівець з продажів В2В повинен підтримувати довгострокові відносини з клієнтами, забезпечуючи їх задоволеність і лояльність до компанії. Він повинен підтримувати постійну комунікацію з клієнтами, вирішувати їхні проблеми чи питання, надавати необхідну підтримку та забезпечувати високу якість обслуговування за допомогою інших відділів компанії «Зернарі».
6. Аналіз ринку та конкуренції: Фахівець з В2В продаж повинен постійно аналізувати ринок і конкурентне середовище, вивчати діяльність конкурентів, їх продукти, переваги та стратегії продажів. Він повинен вивчати нові потреби клієнтів, щоб адаптувати свою стратегію продажу та допомагати своїй компанії бути конкурентоспроможною на ринку.
7. Управління інформацією та звітність: Фахівець з В2В продажів зобов’язаний керувати інформацією про клієнтів: контакти, потреби, продажі та інші важливі дані, пов’язані з процесом продажів вносячи їх у відповідну базу даних. Він також повинен складати необхідні плани та звіти про продаж, виручку, прогнози та інші показники, надаючи інформацію керівництву для прийняття рішень та планування розвитку компанії.
Мотивація — висока ставка + премія від кількості реалізованої продукції (фіксована сума з кожної тони продажів в залежності від типу продукції)
Вимоги до кандидатів
Освіта — віща.
Досвід роботи — досвід роботи у В2В продажах від 5 років. Досвід продажів пшеничного борошна, круп та інших подібних продуктів для виробничих компаній, дистриб’юторів та оптових посередників. А також продажів у великі роздрібні мережі.
Знання:
Навички: