Компанія Ромус займає провідну позицію на ринку товарів для офісу, здійснюючи корпоративні продажі, співпрацюємо з компаніями різних сфер діяльності (виробничі та торгівельні підприємства, медичні та навчальні заклади, органи державної влади, готельно-ресторанні комплекси, будівельні та траспортно-логістичні компанії, організації роздрібної торгівлі), також ми являємось виробником поліграфічної продукції. Нашими клієнтами є: Nestle, SAV Service, Tickets.ua, ОККО, WOG, Торчин, Епіцентр, Молокія, Галка та ін.
В пропонованому нами асортименті більш ніж 15 000 позицій товарів, а саме папір та вироби з паперу, канцелярське приладдя, господарська група товарів, пакувальні та витратні матеріали, канал збуту яких — HoReCa, у зв’язку з активним розвитком компанії, запрошуємо приєднатись до нас — Менеджер з продажу (B2B), офісні товари
Хочемо бачити Тебе в нашій команді, якщо Ти: розумієш що таке прямі продажі (працював з канцелярією?! то в тебе значні переваги), хочеш та вмієш заробляти, екстравертований та маєш активну життєву позицію, орієнтований виключно на результат, не знаєш що таке труднощі і відмовки та вмієш відповідати за власні результати.
Робочий день складатиметься з наступних завдань:
Натомість отримаєш:
Більше про нас знайдеш тут: https://hr.romus.com.ua/
Якщо Ви відповідаєте вище зазначеним вимогам, то просимо надсилати резюме та зазначити бажаний рівень доходу.