Опис вакансії:
Компанія «Орто-Лайф» — офіційний дистриб’ютор таких відомих медичних брендів як: Arthrex (США), AMTAI (США), Meril life (Індія), Maxx Medical (США), запрошує працівників на посаду менеджера з продажу медичного обладнання.
Спочатку про нас: з 2015 року ми запроваджуємо на ринку України інноваційні медичні вироби та найсучасніше медичне обладнання. Навчаємо, поширюємо досвід використання європейських хірургічних методик, в сфері ортопедії, травматології та ендоскопії.
Наша місія — забезпечити ефективну, комфортну роботу лікарів з топовим обладнанням та імплантами. Кінцевим бенефіціаром такої співпраці є пацієнт, що відображено в девізі компанії — «З турботою про якість вашого життя».
Наші досягнення:
- Динаміка приросту доходу щороку +30%, незважаючи на війну
- Кількість активних партнерів — більше 100 лікарів та більше 30 клінік.
- Входимо в ТОП 3 постачальників в галузі
Детальніше про нас можна дізнатись: www.ortho-life.com.ua
Офер:
- стабільна заробітна плата (без затримок)
- зрозуміла і прозора система бонусації
- базовий графік з 08:00—17:00 (пн-пт)
- офіційне працевлаштування
- лояльний та розвиваючий керівник
- можливість зростання та розвитку в компанії;
Включно з:
- відшкодування витрат на відрядження;
- корпоративний мобільний зв’язок, смартфон та ноутбук;
- підтримка та навчання у процесі роботи;
- корпоративні заходи;
- офіс за 7 хвилин ходьби від ст. М. Шулявська.
Вимоги:
- вища освіта (медична чи фармацевтична буде перевагою)
- досвід в активних продажах від 1 року
- навичка переговорів, відкритість до комунікації
- знання англійської мови на розмовному рівні (від В1)
- орієнтація на результат, кмітливість, відповідальність та самостійність
- права водія кат. В
- готовність до відряджень територією України
Результати, що ми очікуємо за 2−3 міс:
- вивчити продукцію
- почати комунікацію з поточними партнерами
- розпочати залучення нових клієнтів
Результати, що ми очікуємо за 6 міс:
- виконання персонального плану продажів
- супровід існуючих продажів та клієнтів, розвиток довгострокових партнерських відносин
- проведення презентацій та переговорів з клієнтами
- розвиток медичного бренду
- формування ціннісної пропозиції щодо продукту для клієнтів.
Анастасія,