Опис вакансії:
Вже 10 років компанія NosiEto.com.ua надає своїм клієнтам високоякісні одяг, взуття, аксесуари — репліки найбільш відомих світових брендів фешн — індустрії (Prada, Dior, Celine, Chanel, Balenciaga, FENDI, Louis Vuitton, HERMES і т.д.)
Ми завжди робимо все можливе, щоб кожен наш клієнт залишився задоволений. Саме тому в нас більше, ніж 500 позитивних відгуків від клієнтів, які регулярно рекомендують нас та звертаються повторно.
Для реалізації стратегічного задуму компанії на 2024 рік — збільшити кількість продажів, зробити 2х по прибутку та звільнити час керівника, ми шукаємо в нашу дружну команду — Direct-менеджера.
Чому ми?
- Компанія фінансово заохочує співробітників, які демонструють високі результати. Для цього в нас діє справедлива система мотивації:
ставка: від 4 000 до 8000 грн + % від суми продажів:
- понад 15 000 грн, додатково до ставки, за умови виконання плану з продажів;
- понад 20 000 грн, додатково до ставки, за умови перевиконання плану з продажів)
- Ми забезпечуємо повноцінну поетапну програму навчання для нових співробітників (та подальший зручний автоматизований робочий процес), аби Твоя адаптація пройшла максимально комфортно, щоб ти одразу мав доступ до всіх інструментів та досяг швидше бажаного результату;
- Ми надаємо перспективи для кар? єрного та фінансового зростання співробітників. Регулярно досягаючи високих результатів, проявляючи наполегливість, організованість та відповідальність, Ти зможеш не лише отримувати додаткові бонуси та премії, а й швидко вирости до посади керівника відділу продажів;
- Поряд з Тобою працюватиме лояльне керівництво, яке допоможе в будь-якій складній робочій ситуації
- Ми пропонуємо повністю віддалену роботу зі стабільним графіком, Пн-Нд позмінно 2/2 або 3/3 з 9:00 до 23:00, або з 10:00 до 24:00
Для нас вкрай важливо, аби Ти:
- Мав досвід роботи менеджером з продажів від 2 років (бажано у схожій сфері: fashion-рітейлі, в інтернет-магазині Instagram);
- Мав досвід роботи з CRM системами, Google — таблицями;
- Знав основи теорії продажів, а саме: як переконувати клієнта, виявляти його потреби, усувати заперечення, робити допродажі cross-sell та upsell, як вирішувати конфліктні ситуації і т.д;
- Вільно володів українською мовою (особливо важлива грамотна письмова комунікація);
- Mав інтерес до тенденцій у світі моди, прагнув вчитися та розвиватися у сфері E-Commerce та фешн рітейлі та вже мав сформоване уявлення про базові поняття, такі як «капсула», «стиль», «образ» і т.д;
- Був командним гравцем та поділяв цінності компанії! Мав високий рівень самоорганізації, стресостійкості та відповідальності.
Впізнав себе? Тоді прямо зараз відправляй резюме та отримай ще більше деталей про вакансію!
Твої ЗАДАЧІ:
- Робота з нашою наявною базою клієнтів (через переписки в Viber, Telegram, WhatsApp, Direct): вибудова довготривалих відносин з клієнтом, формування позитивного іміджу компанії, регулярна актуалізація та заохочення клієнтів до повторних угод;
- Швидке опрацювання звернень від нових клієнтів: виявлення їх потреб, презентація товарів з асортименту, допомога у виборі товару чи образу загалом, з метою подальшого укладання угод з цими клієнтами
- Отримання відгуків від клієнтів по якості товарів та обслуговування;
- Підтримка актуальності та ідеального порядку бази клієнтів в CRM;
- Регулярна комунікація з колегами інших департаментів: взаємодіяти з відділом реклами (контент менеджмент: вести акаунти від імені нашої компанії, інформувати клієнтів про нові колекції, сезонні знижки/акції, створення підбірок по брендам), надавати керівництву зворотний зв’язок та пропозиції щодо вдосконалення інструментів: воронка продажів, скрипти і т.д.
ХОЧЕШ ДО НАС В КОМАНДУ?!
Тоді швидше надсилай своє резюме за цими контактними даними:
@Iryna_Kalashnyk (Телеграм)
У супровідному листі вкажи ТРИ причини, чому хочеш працювати саме у нас. Таким чином, ми зрозуміємо, що Ти дійсно зацікавлений / зацікавлена у цій вакансії і ми зв’яжемося з Тобою в першу чергу!