Ми шукаємо менеджера з продажу, який візьме на себе відповідальність за знаходження нових клієнтів та розширення ринку компанії. У цій ролі ви будете проводити дослідження ринку, встановлювати контакти з потенційними клієнтами, проводити переговори та укладати угоди з новими партнерами.
Індастріал Сістемз є експертом у комплексних рішеннях підготовки стиснутого повітря, вакууму та промислових газів. Ми спеціалізуємося на проектуванні, постачанні, інсталяції та сервісному обслуговуванні компресорної техніки, азотних та кисневих станцій. На ринку працюємо з 2012 року. Представляємо ТМ Mattei/Італія, NOXERIOR/Франція, KSI/Німеччина, LUTOS/Чехія. В цифрах це означає: 3 склади в основних містах присутності (Київ, Харків, Дніпро), 4 представництва, 5 мобільних бригад сервісної підтримки, більше 10 років успішної роботи, 97,4% клієнтів працюють із нами на постійній основі, >100 завершених проектів у портфоліо
До кола ваших обов’язків входитиме:
- Активний продаж компресорної техніки та повітряних систем на ринку.
- Пошук та розвиток нових клієнтів, а також підтримка існуючого клієнтського портфоліо.
- Вивчення ринку та аналіз конкурентів для розробки ефективних стратегій збуту.
- Переговори з потенційними клієнтами, підготовка комерційних пропозицій та укладання угод.
- Підтримка відносин зі співробітниками інших відділів, а саме сервісної служби та логістики, для забезпечення успішної реалізації проектів.
Швидше увійти в робочий ритм допоможе:
- досвід роботи менеджером з продажу промислового обладнання та техніки у сегменті B2B;
- вища технічна освіта;
- водійські права категорії В;
- знання ПК: пакет програм MS Office, 1C.
Вам цікаво буде працювати саме в нас, тому що:
- ми платимо гарантований оклад та прогресивний відсоток від суми продажів;
- ми пропонуємо конкурентний затребуваний продукт — обладнання має високий попит;
- цінуємо самостійність і відкритість — ми не маємо довгого бюрократичного ланцюжка і всі питання вирішуються в оптимально короткі строки;
- надаємо брендований автомобіль компанії;
- забезпечуємо корпоративний мобільний зв’язок, смартфон і ноутбук;
- робота в офісі, робочі години — пн.- пт. з 9:00 до 18:00;
- звітність безпосередньо директору;
- офіційне працевлаштування;
- щорічна відпустка з поділом на 2 частини;
- відрядження до 30% робочого часу.
Виникли додаткові питання стосовно вакансії? Відповім у робочі дні тижня за телефоном (можно писати у viber чи telegram)
Як взаємодіємо далі?
- Надсилаєте резюме або CV. З питаннями звертайтесь додатково у вайбер або телеграм .
- Інтерв'ю.
- електронний лист, повідомлення на вайбер, телефонний дзвінок (уточнюємо деталі);
- співбесіда з наймаючим менеджером;
- очна зустріч з наймаючим менеджером для обговоренням умов офферу.
3. Співпрацюємо
Не забудьте розповісти про вакансію своїм знайомим, якщо вам вона чомусь не підійшла.
Познайомитись з нами можна на сайті сайт компанії або в соціальних мережах Facebook Instagram Linkedin