Ми — Компанія «Діксі-Центр» надійний роботодавець, який цінує свій колектив з багаторічним досвідом роботи займаємося системною інтеграцією IT рішень, забезпеченням IT-підтримки, а також супроводом проектів у галузі освіти.
Компанія має високі рівні сертифікації від світових лідерів IT ринку: HP, CISCO, LENOVO, Microsoft, Dell, Acer та інші.
Компанія є новатором в провадженні інноваційних освітніх рішень: обладнання для робототехніки, дронів, 3D друку, мехатроніки.
Наші партнери: співпрацюємо з світовими виробниками ІТ ринку, а також з українськими виробниками навчального обладнання: Tetrix, National Instruments, Cubroid, Engino, IQ Board та інші.
Наші клієнти: більше 5000 навчальних закладів України є клієнтами нашої компанії, а також ми співпрацюємо з компаніями міжнародного рівня, що допомагає нам адаптувати найкращі світові рішення в навчальну програму та забезпечити можливість отримати якісну освіту.
Наша місія — робити конкурентноспроможними українських дітей на глобальному ринку праці.
Необхідні навички та вимоги:
Досвід: Бажано 6 місяців роботи в сфері продажів, перевагою буде робота — в інтернет-торгівлі, колл-центрі, компаніях з продажу IT товарів, дистриб’юторів FMCG, медицині.
Комунікабельність: Високі навички комунікації, вміння ефективно вести переговори з клієнтами, вміння вибудовувати довгострокові відносини з клієнтом.
Аналітичне мислення: Здатність аналізувати дані ринку та продажів для прийняття обґрунтованих рішень.
Орієнтованість на результат: Здатність досягати поставлених цілей та розвивати обсяги продажів, вправно обробляти замовлення.
Технічна грамотність: Знання роботи з інтернет-технологіями та електронними платформами е-комерції, знання і розуміння специфіки продажів в IT.
Ефективність: Вміння оптимально використовувати робочий час, використовувати системний підхід у роботі.
Обов’язки:
Управління продажами: Самостійна реалізація нескладних проектів.
Технічна грамотність: Володіти технічними знаннями про товар та послуги, ефективно презентувати та пояснювати технічні аспекти продуктів.
Клієнтське обслуговування: Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів, від відповідей на їхні запитання до вирішення цікавих завдань.
Аналіз ринку: Проведення регулярного аналізу ринку, вивчення конкурентів та розробка стратегій для збільшення обсягів продажів.
Розвиток клієнтської бази: Працювати з існуючою базою, залучення нових клієнтів та збільшення лояльності існуючих, застосовуючи різноманітні маркетингові інструменти.
Співпраця з командою: Тісна взаємодія з іншими відділами, зокрема з відділами маркетингу, логістики та обслуговування клієнтів.
Ми пропонуємо:
Адаптаційну програму і наставника під час випробувального терміну;
кар'єрне зростання;
гідну заробітну плату (обговорюється на співбесіді, ставка та бонуси)
чудову, дружню атмосферу у колективі;
зручний дрес-код, а скоріше, майже повна його відсутність
багатофункціональний офіс 10 хв. від ст. метро Шулявська;
зручний робочий графік — 5/2, з 9−00 до 18−00, з можливістю гібридного робочого графіку;
Якщо ви прагнете приєднатися до нашої команди та вас цікавить активна роль у реалізації проектів, ми чекаємо на ваші резюме.