Менеджер в інтернет-магазин, помічник керівника в компанию Izdorov
Полная занятость
- Вакансия от 17 января, 2024
- Компания Izdorov
-
Харьков, вулиця Академіка Павлова, 120.
- Полная занятость
- Опыт работы От 1 лет
Описание вакансии
izdorov — інтернет-магазин вітамінів, біодобавок та товарів здорового харчування. Працюємо лише з оригінальною продукцією всесвітньо відомих брендів (Now Foods, Doctor’s Best, Nature’s Way тощо).
Наш сайт — izdorov.com.ua
У нас попереду амбітні цілі, для досягнення яких нам потрібна Ваша допомога! Ми шукаємо не просто співробітників, а партнерів та однодумців, з якими ми готові поділитися нашими знаннями та досвідом.
Вимоги до кандидатів:
- Відповідальність, уважність, пунктуальність та ввічливість
- Стресостійкість, вміння знаходити вирішення проблемних ситуацій,
- Вільне володіння українською мовою в усній та письмовій формах,
- Впевнений користувач ПК, вміння працювати з програмами MS Word та Excel, Google таблицями
- Відсутність шкідливих звичок
Буде плюсом:
- Інтерес до тематики біодобавок, бажання навчатися та розвиватися в цьому напрямку
- Активний користувач iHerb.com і розумієтесь на його асортименті
- Наявність досвіду роботи у сфері продажів
- 1 рік роботи на аналогічній посаді
- Досвід роботи з кабінетом продавця на платформах Prom.ua, Rozetka
Обов’язки в роботі:
- Регулювання та контроль діяльності менеджера з продажу стосовно оброблення замовлень — перевірка на коректність заповнення даних клієнта, урахування знижок та спеціальних пропозицій; підказки по асортименту, залишкам і поставкам товарів.
- Робота з бізнес-кабінетом Нової пошти — перевірка створених накладних, відстеження руху посилок, вирішення проблемних ситуацій із службою підтримки.
- Контроль вмісту посилок та перевірка на коректність вказаних номерів ТТН перед пакуванням; допомога в пакуванні та відправленні посилок.
- Контроль залишків товарів на складі.
- Допомога керівнику при оформленні закупівель нових партій товару; оформлення надходження товарів на склад.
- Додавання на сайт та маркетплейси нових карток товарів.
- Контроль за забезпеченням роботи офісу (наявність води, канцелярії, необхідної кількості візиток, пакувальних матеріалів тощо), взаємодія з керівником з цих питань.
- Заміна менеджера з продажу у разі його відсутності на робочому місці (оплачується додатково).
Умови праці:
- Графік роботи (6 днів): ПН-ПТ — 9:00—17:00; СБ — 9:00—15:00; НД — вихідний.
- Комфортний офіс у Бізнес-центрі в 2 хвилинах пішки від метро Академіка Павлова.
- Оплачуване стажування — 1 місяць.
- Заробітна плата: ставка + відсоток від продажів + бонуси + премія.
- Чай/кава та смаколики за рахунок компанії; в офісі є електрочайник та мікрохвильова піч.
- 20% знижка на товари з асортименту магазину.
- Можливість кар'єрного зростання всередині компанії.
Співбесіда складається з 2-х етапів: телефонна розмова на 10−15 хвилин та зустріч в офісі на 20 хвилин. Прохання враховувати ці нюанси при розгляданні вакансії.
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту