Подобається укладати угоди та працювати з корпоративними клієнтами (В2В)? Бажаєш росту та розвитку?
Наша сфера діяльності — страхування, флагманські напрями — корпоративне медичне страхування та страхування від військових ризиків. Маючи досвід роботи в страхуванні 16 років та знання, якими хочеться ділитись, 17.07.2019 я, Мар’яна Мальована, офіційно зареєструвала компанію «Страховий брокер «Мальована"». Більше про нашу команду та компанію у відео.
Місія компанії — Ми працюємо, щоб кожен українець почувався безпечно з найкращим страховим захистом.
Досягнення компанії:
- Входимо в ТОП 10 страхових брокерів України;
- 5 років діяльності як персональний страховий брокер;
- + 30% приріст доходу в за 2023 рік в порівнянні з 2022 роком, + 3 нових співробітники, +20 нових корпоративних клієнтів;
- Найвідоміші клієнти: Кронас, Перно Рікар Україна, Доктор Редіс, Прогрестех Україна, STV group;
- Маємо сучасний мобільний додаток з широким функціоналом «Мій поліс»;
- 17 років страхування у засновниці компанії Мар’яни Мальованої.
У зв’язку зі зростанням продажів та збільшенням кількості задач на 1 працівника Помічника менеджера з продажів.
ЧОМУ З НАМИ?
- Ми постійно розвиваємось, проводимо навчальні семінари, лекції online, інформуємо про нові тренди на ринку страхування;
- Навчання та супровід від керівника впродовж 3-х місяців випробувального терміну;
- Ставка з 1-го місяця роботи від 20 000 тис грн.
- Ставка з 3-го місяця роботи від 20 тис грн. +KPI (Індивідуально оговорена частина).
- Теплий, сучасний, стилізований офіс, за адресою — просп. Берестейський, 67В, 5 хв від м.Нивки;
- Є генератор, поряд з офісом паркінг, який слугує бомбосховищем;
- Робочий графік пн-чт: 9:00 — 18:00, пт — 9:00—17:00, також можливий гібридний формат роботи;
- Є перспектива розвитку до менеджера з продажів або керівника;
- Корпоративні свята, 24 календарні дні оплачувана відпустка.
Зі свого боку для нас важливо, щоб Ви були стресостійким, наполегливим, проактивним, креативним, відповідальним, з вмінням працювати з великими об'ємами інформації та мали аналітичні здібності, а також:
- Досвід від 6 місяців особистим асистентом керівника або в підтримці продажів;
- Знання етапів продажів;
- Вміння працювати з відмовами;
- Грамотна усна та письмова українська мова.
Буде плюсом:
- Досвід роботи в сфері страхування;
- Досвід роботи ведення довгих угод;
- Робота з таблицями Excel (ведення бази клієнтів);
- Вміння проводити презентації компанії.
Результатом на 1-й місяць — адаптація, ефективне навчання розуміння процесів компанії;
на 3-й місяць — виконання доручень про перезаключення договорів по клієнтам керівника, робота з новими клієнтами, яких буде передавати керівник, підготовка презентацій та тендерної документації;
на 12-й місяць — розуміння всіх продуктів компанії, вміння самостійно закривати передані керівником продажі.
Тому що будуть наступні ЗАДАЧІ:
- Пролонгація прямих клієнтів керівника — підтримання комунікації з постійними клієнтами;
- Робота з новими клієнтами керівника;
- Підготовка комерційних пропозицій;
- Ведення клієнта до оплати рахунку;
- Ведення персональних соц. мереж керівника по залученню нових контактів та комунікація в продажах;
- Навчання з продажів, з можливістю в майбутньому самостійно вести клієнта на всіх етапах продажів;
- Додаткові задачі від керівника.
Бажаєте професійно зростати з нами?! Зараз залиште Ваше резюме і нумо заробляти разом.
Буде сильною перевагою, якщо Ти також напишеш ? https://t.me/recruiter4_romaniukconsultig
Відео про компанію
Наш сайт
Facebook
Наш Linkedin