Вітаю! Ми — Штайнер, команда фахівців, які активно розвиваються в сфері інжинірингу. Компанія, що представляє світових виробників технологічного та пакувального обладнання, а також займається постачанням запасних частин та сервісом. Наразі ми в пошуках менеджера у відділ Післяпродажного обслуговування (модернізація обладнання, запасні частини, технологічні рішення, сервіс).
Наша місія — підвищити рівень технічної оснащеності промислових підприємств шляхом впровадження передових технологій.
Працюємо з: Coca-Cola, Nestle, Danone, Roshen, Carlsberg, Sandora, Kormotech, Моршинська, тощо.
Що ми пропонуємо?
- Фіксовану ставку + KPI + % від продажу;
- Стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць;
- Швидке кар'єрне зростання, оскільки більшість керівників в нашій компанії починали свій шлях з позиції менеджера;
- Можливість працювати з якісним продуктом, про який хочеться розповідати;
- Графік роботи: пн-пт: 09:00—18:00;
Додатково: відпустка (24 дні на рік), оплачувані лікарняні, оплачувані відрядження, корпоративна техніка; насичене корпоративне життя.
Що буде входити до переліку твоїх задач?
- Пошук нових клієнтів та співпраця з існуючими;
- Ведення бази клієнтів у системі CRM;
- Перемовини з клієнтами: ділове листування, телефонні, відео, особисті зустрічі;
- Презентація продуктів компанії, консультування та підбір обладнання;
- Керування всіма етапами реалізації проекту: комунікації з замовником, постачальником, управління фінансами та документообігом.
Що для нас важливо?
- Розвинені soft skills: самоорганізованість, відмінні комунікативні навички, гнучкість, проактивність;
- Готовність до повної зайнятості;
- Володіння англійською (від B1);
- Розуміння специфіки B2B ринку;
- Наявність успішних кейсів з продажу в B2B сфері (досвід від 1 року).
Дізнатися про нас більше:
Ти бачиш себе частиною нашої команди? То скоріше надсилай своє резюме та до зустрічі :)