Привіт, давай знайомитись :-)
Ми- Best Way Foods— є офіційним імпортером і дистриб’ютором провідних світових компаній на ринку сировини та інгредієнтів, таких як Barry Callebaut, FrieslandCampina, Kerry, Dianafoods, Desing, Pulau Sambu Group, Salica в Україні. Маємо власні складські та транспортно-логістичні потужності по всій території України, власний Центр підтримки клієнтів. У 2020 році ми відкрили власну студію Chef University, що дає можливість надати нашим клієнтам навчання від провідних шеф-кухарів та світових амбасадорів.
Головна цінність Best Way Foods- це люди, тому ми будуємо довірчі відносини, дбаємо про потенціал і розвиток кожного співробітника компанії.
- Тобі до нас, якщо ти мрієш про дружній колектив, в якому знайдеш не лише компетентних колег, а і друзів;
- Ти не повіриш, але в нас дуже адекватне керівництво, яке завжди підтримає твої ідеї та забезпечить підтримкою на всіх рівнях;
- А вже через 2 тижні роботи у нас ти втомишся від дегустацій різноманітних смаколиків від наших майстрів кондитерської студії;
- Всі разом, ми згуртована команда, яка вірить в успіх та вміє його досягати;
Ми обіцяємо тобі динамічне середовище та культуру перемоги, де єдність, розвиток та результат є основою наших цілей.
Наразі компанія активно розвиває нові напрямки, запускає амбіційні проекти і в зв’язку з цим запрошує в свою команду: Export sales manager b2b Europe ВТМ «COOKIT»
Основні завдання:
- Знання ринку Європи в сфері FMCG (інгредієнтів для кондитерів), аналіз конкурентів, ситуації в цілому;
- Пошук потенційних клієнтів та партнерів з продажу ВТМ «COOKIT»;
- Постійне залучення нових клієнтів через стратегічно погоджені онлайн канали пошуку;
- Формування та розсилка комерційних пропозицій по продукції по потенційним та наявним клієнтам;
- Підтримання постійної комунікації з базою клієнтів з метою доведення клієнта до кінцевого кроку закриття угоди — виконання замовлення, опрацювання замовлень по продукції у поточних клієнтів;
- Ведення результативних перемовин з клієнтами для підписання контрактів та угод на стратегічно погоджених умовах компанії;
- Підготовка, планування та контроль своєчасних оплат від клієнтів за виконані замовлення;
- Коректна підготовка та своєчасне оформлення пакету необхідних документів для виконання замовлення клієнтом;
- Активна проектна діяльність для досягнення стратегічних цілей компанії.
Що для нас важливо:
- Досвід ведення активних продажів від 3 років (FMCG);
- Розширення бази клієнтів (власні кейси — будуть перевагою);
- Досвід розширення продажів всередині портфеля поточних клієнтів;
- Цілеспрямованість, стресостійкість, відповідальність;
Очікування від кандидатів:
-
Знання англійської мови на рівні С1;
- Високі комунікативні навички, досвід ведення перемовин з потенційними клієнтами та партнерами;
- Організаційні навички: забезпечення та контроль проведення операції продажу продукції з клієнтами починаючи від оформлення замовлення до фактичного постачання продукції до клієнта;
- Адаптивність — гнучкість в методиках організації роботи в залежності від умов ринку та зміни ринкових умов;
- Досвід в сфері продажу продукції на експорт буде перевагою.
Що ми пропонуємо:
- Роботу в стабільній та надійній компанії;
- Гідний рівень ЗП та бонусної частини без затримок;
- Демократичність в спілкуванні з колегами та керівником;
- Офіційне працевлаштування та відпустку за КЗпП.
- Гнучкий гібридний графік роботи (3 дні в офісі, 2 дні-віддалено);
- Знижки співробітникам на продукцію компанії;
- Комфортний новий офіс недалеко від м. Берестейська, де завжди можна знайти чим перекусити: яблука, вівсянка, молоко, чай, кава, лимони;
Якщо ти розділяєш наші цінності- давай поспілкуємось детальніше. Чекаємо на твоє резюме!