Привіт! Ми — компанія-забудовник HARMONY DEVELOPMENT, вже 10 років в галузі нерухомості, здійснюємо повний цикл будівництва та продажу об'єктів житлової нерухомості. У зв’язку із розширенням, відкриваємо вакансію на посаду менеджера з продажу нерухомості у відділ продажу в м. Одеса.
Постійно вдосконалюємось і працюємо на перспективу: усі об'єкти будуємо якісно і за сучасними технологіями, а наші клієнти — постійні. Колектив професіоналів — дружній, і кожен з нас працює над саморозвитком та підвищенням компетенцій у сфері нерухомості, усі інструменти для цього надаємо!
Ми будемо раді як професіоналу з досвідом, що готовий розвивати свої компетенції, так і вмотивованому новачку з великим бажанням вчитися, щоб стати професіоналом у цій сфері. Усьому навчимо і допоможемо увійти в курс справи. Ласкаво просимо і чекаємо на твоє резюме!
Наш ідеальний кандидат:
- Стать: чоловік чи жінка
- Вік: 22−35 років.
- Наявність власного автомобіля
- Освіта: вища, ідеально, але не принципово, якщо гуманітарна, психологія, маркетинг чи економіка.
- Досвід роботи: від одного року у сфері продажу. Не обов’язково, але буде перевагою, якщо є досвід у сфері нерухомості, консалтингових, страхових чи банківських послуг, а також в продажі товарів/послуг на великі чеки.
- Якості та компетенції: грамотна українська та російська мова, комунікабельність, бажання вчитись, вмотивованість, переконливість, впевненість, вміння логічно та чітко формулювати свої думки, вміння слухати та отримувати зворотний зв’язок, дисципліна та наполегливість.
Що ми пропонуємо
- Заробітна плата — 1500−2000$ (фіксована ставка з 1-го місяця роботи 20 000 грн./міс. + % за кожний проданий об'єкт, межі немає, все залежить тільки від тебе);
- Формат роботи: відділ продажів в смт. Авангард (15−20 хв від центра Одеси);
- Графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00, субота/неділя-вихідні, але іноді можливі виїзди на зустріч по попередній домовленості з клієнтом;
- Оплачуваний період адаптації, навчання, розвиток твоїх навичок та компетенцій;
- Усі необхідні інструменти для роботи, так як: скрипти, СRM та інші;
- Відпустка від 15 до 30 днів на рік (узгоджуємо індивідуально);
- Сильна, молода та дружня команда.
Зона відповідальності:
Організація продажів нерухомості — таунхаусів та котеджів, що будуються Компанією;
Забезпечення роботи Відділу продажів.
Що потрібно буде робити (всьому вчимо):
- проведення зустрічей на вищому рівні;
- проведення показів об'єктів так, щоб у клієнтів виникало бажання купити;
- організація укладення договорів;
- взаємодія з іншими підрозділами компанії для закриття угоди;
- робота з CRM — внесення інформації/коментарів після розмови з клієнтом;
- надсилання інформації в месенджери/пошту клієнту (сайти, акції, презентації тощо);
- спілкування з клієнтами при зустрічі, при необхідності по телефону та в листуванні;
- відмінне знання продукту;
- створення контенту та ведення сторінок в соціальних мережах.
Якщо ти відчуваєш, що ідеально підходиш в нашу команду і маєш бажання вчитися — ласкаво просимо і з нетерпінням чекаємо на твій відгук тут, або ж відправляй своє резюме в телеграм за цією адресою: @NadyaYurieva (тел.: )!