Менеджер з продажу (парфуми) в компанию Рента-прим
От 17000.00 до 18000.00 грн
Полная занятость
Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
- Вакансия от 21 декабря, 2023
- Компания Рента-прим
-
Днепр, вулиця Королеви Єлизавети ІІ, 2.
- Полная занятость
- Опыт работы От 1 лет
Описание вакансии
Потрибен менеджер з продажу (клиєнт- менеджер) на парфумерний напрямок для ослуговування замовлень у роздрібній ТТ та замовлень, що надходять через: сайт, соц.мережі, маркетплейси
Кваліфікаційні вимоги:
- Знання та вміння роботи з клієнтами в офлайн каналах продажів, а також з сайтами та додатками основних соціальних мереж (Instagram, FB, TikTok).
- Грамотна мова (українська), грамотний лист (українська), знання етапів продажу та роботи з запереченнями.
Повинен знати:
- комп’ютер та програмне забезпечення: MS Office (Word, Excel). Базові навички роботи в 1С
- основи бізнес листування;
- методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікації і зв’язку, комп’ютерних програм, тощо;
- Наявність досвіду у роздрібних магазинах — обов’язкова умова.
- Наявність досвіду в інтернет-магазинах, підтримці Instagram сторінок — бажана умова.
- Навички спілкування українською, грамотність.
- Голосові характеристики (приємний тембр голосу).
- Рівень знання функціоналу соц.мереж.
Обов'язки:
- оперативно та ввічливо вести комунікацію з Клієнтами у будь-яких режимах (телефон, кореспонденція, електронна пошта та інше) згідно своєї компетенції;
- оформлювати та надавати результати з продажу керівнику комерційного відділу/менеджеру з постачання/менеджеру із збуту;
- приймати скарги, пропозиції та зауваження Клієнтів, швидко та якісно координувати рішення по скаргам, пропозиціям та зауваженням Клієнтів;
- реєструвати всю інформацію про Клієнтів, отриману в результаті їх звернень;
- дотримуватися суворих вимог до оформлення документації;
- складати заявки, зведені відомості замовлень і асортиментні (номенклатурні) плани постачання продукції клієнтам;
- готувати претензії до Клієнтів при порушенні ними договірних зобов’язань;
- складати встановлену звітність, формувати базу даних щодо внутрішньої та зовнішньої інформації із збуту, аналізувати;
- активно брати участь у реалізації проектів, пов’язаних із впровадженням нових або оновлених стандартів обслуговування Клієнтів.
- Обслуговування роздрібних клієнтів у торгових точках (ТРЦ Міст Сіті).
- Обробка замовлень, що надходять через веб-сайт.
- Переклад звернень до соц. мережах у продажу.
- Відповіді на коментарі та питання.
- Прийом та обробка замовлень від постійних клієнтів та регіональних представників.
- Контроль надходження оплат, ведення документообігу 1С.
- Контроль каси у роздрібній ТТ
Ми пропонуємо:
- Гідну заробітну плату;
- Місце роботи: центр (Міст Сіті);
- Графік роботи 2/2 з 10.00−21.00;
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту