Loading...

Менеджер з продажу (парфуми) в компанию Рента-прим

От 17000.00 до 18000.00 грн Полная занятость Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
  • Вакансия от 21 декабря, 2023
  • Компания Рента-прим
  • Днепр, вулиця Королеви Єлизавети ІІ, 2.
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет

Описание вакансии

Потрибен менеджер з продажу (клиєнт- менеджер) на парфумерний напрямок для ослуговування замовлень у роздрібній ТТ та замовлень, що надходять через: сайт, соц.мережі, маркетплейси

Кваліфікаційні вимоги:

  • Знання та вміння роботи з клієнтами в офлайн каналах продажів, а також з сайтами та додатками основних соціальних мереж (Instagram, FB, TikTok).
  • Грамотна мова (українська), грамотний лист (українська), знання етапів продажу та роботи з запереченнями.

Повинен знати:

  • комп’ютер та програмне забезпечення: MS Office (Word, Excel). Базові навички роботи в 1С
  • основи бізнес листування;
  • методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікації і зв’язку, комп’ютерних програм, тощо;
  • Наявність досвіду у роздрібних магазинах — обов’язкова умова.
  • Наявність досвіду в інтернет-магазинах, підтримці Instagram сторінок — бажана умова.
  • Навички спілкування українською, грамотність.
  • Голосові характеристики (приємний тембр голосу).
  • Рівень знання функціоналу соц.мереж.

Обов'язки:

  • оперативно та ввічливо вести комунікацію з Клієнтами у будь-яких режимах (телефон, кореспонденція, електронна пошта та інше) згідно своєї компетенції;
  • оформлювати та надавати результати з продажу керівнику комерційного відділу/менеджеру з постачання/менеджеру із збуту;
  • приймати скарги, пропозиції та зауваження Клієнтів, швидко та якісно координувати рішення по скаргам, пропозиціям та зауваженням Клієнтів;
  • реєструвати всю інформацію про Клієнтів, отриману в результаті їх звернень;
  • дотримуватися суворих вимог до оформлення документації;
  • складати заявки, зведені відомості замовлень і асортиментні (номенклатурні) плани постачання продукції клієнтам;
  • готувати претензії до Клієнтів при порушенні ними договірних зобов’язань;
  • складати встановлену звітність, формувати базу даних щодо внутрішньої та зовнішньої інформації із збуту, аналізувати;
  • активно брати участь у реалізації проектів, пов’язаних із впровадженням нових або оновлених стандартів обслуговування Клієнтів.
  • Обслуговування роздрібних клієнтів у торгових точках (ТРЦ Міст Сіті).
  • Обробка замовлень, що надходять через веб-сайт.
  • Переклад звернень до соц. мережах у продажу.
  • Відповіді на коментарі та питання.
  • Прийом та обробка замовлень від постійних клієнтів та регіональних представників.
  • Контроль надходження оплат, ведення документообігу 1С.
  • Контроль каси у роздрібній ТТ

Ми пропонуємо:

  • Гідну заробітну плату;
  • Місце роботи: центр (Міст Сіті);
  • Графік роботи 2/2 з 10.00−21.00;

Похожие вакансии

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту