Ми — Австрійська компанія, великий інтернет-магазин select-interiorworld.com на території США і країн Європи, з широким асортиментом дизайнерських меблів, освітлення світових брендів.
Ми ростемо, і тому хочемо підсилити нашу команду! Шукаємо Контент-менеджера зі знанням іноземної мови, і з підтвердженим досвідом роботи на цій посаді.
Ми шукаємо людину, яка:
- Має досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;
- Яка володіє англійською мовою, або німецькою в достатній мірі не нижче Pre-Intermediate (A2). Кандидатам, з більш високим рівнем володіння мови (B1) і вище, буде більше шансів на працевлаштування.
- Знає HTML на рівні форматування тексту;
- Має базові знання в Adobe Photoshop;
- Має досвід з великими, мультирегіональними/мультимовними магазинами;
- Володіє базовим розумінням принципів SEO;
- Знає офісні програми і Google Docs, Google Sheets;
- Має навички створення налаштованих товарів, шляхом створення опцій і характеристик для них в картці товару.
Що потрібно робити:
- Додавання нових товарів/редагування існуючих товарів;
- Відстеження актуальності інформаційного наповнення ресурсу;
- Обробка та розміщення матеріалу на сайті (опис товару);
- Робота з прайсами (формат .pdf/.csv/.xlsx) і сайтами європейських і американських виробників;
- Базова обробка зображень (достатньо використання базових функцій Adobe Photoshop).
- Всі роботи в адмін панелі CMS Magento, та в xlsx документах.
Буде перевага кандидату, який має:
- Гарне знання англійської мови або знання німецької мови;
- Досвід роботи створення карток товарів для ринку Німеччини/Країн ЄС або для США;
- Досвід роботи в тематиці освітлення та меблів;
- Знання і досвід роботи в панелі CMS в Magento 2.
Що НЕ потрібно буде робити:
Шукати опис і зображення в інтернеті для карток товарів, робота тільки з офіційними джерелами, такими як сайт виробника і каталоги.
Сидіти в офісі. Немає потреби витрачати час і гроші на дорогу, немає прив’язки до офісу і до місця проживання, робота у звичній спокійній домашній обстановці.
Що ми пропонуємо співробітнику на цій посаді:
- Роботу в європейській компанії;
- Всі переваги віддаленої роботи;
- Конкурентний рівень заробітної плати, обговорюється під час співбесіди;
- У нас в компанії платять реально і системно, а не обіцяють платити, як у багатьох компаніях навіть з гучними іменами;
- Гнучкий графік, немає чіткої прив’язки до часу. Час зайнятості адаптуєте під себе самі. Можете планувати свій спосіб життя і робочий графік як зручно. Необхідно лише слідувати правилу зайнятості 8 годин х 5 днів на тиждень. У поточних умовах ймовірних відключень світлата повітряних тривог — можливий гнучкий графік, та/або неповний робочий день;
- Спілкування — російською/українською мовою. Для робочого листування використовується Worksection, Skype, електронна пошта;
- Можливість брати додаткові завдання в суміжних сферах IT, для розвитку;
- Зростаючу зарплату пропорційною Вашому внеску та розвитку;
- Можливості для самореалізації, отримання нових знань і навичок.
Якщо наша пропозиція відповідає Вашим компетенціям та інтересам, будь ласка, надсилайте своє резюме відгуком на вакансію.