Менеджер з продажів (вхідна лінія, запчастини для побутової техніки) в компанию Сервіс-маркет, інтернет-магазин
От 16000.00 до 21000.00 грн
Полная занятость
Ставка + KPI
- Полная занятость
- Опыт работы От 1 лет
Посмотреть контакты
38 067 268 37 70
При звонке сообщите, что вы пришли с сайта по поску работы hiwork.com.ua
Описание вакансии
Компанія «Сервіс-маркет» запрошує до співпраці менеджера з B2C продажів продажу запчастин для побутової техніки.
Компанія «Сервіс-маркет», це запчастини до побутової техніки від відомих брендів, регіональна мережа представництв, декілька відділів продажів, сучасна та ефективна система роботи та привітний колектив! Ми запрошуємо менеджера call-центру з досвідом продажу запчастин для побутової техніки. Маємо 3 вакансії на цю посаду. Розширюємо штат співробітників.
Ми пропонуємо:
- прозору систему нарахування бонусів за виконання KPI;
- своєчасну виплату заробітної плати 2 рази в місяць;
- оплачувані відпустки та лікарняні;
- можливість офіційного працевлаштування;
- дружній колектив та комфортні умови роботи;
- onboarding та систему підтримки;
- допомогу інженерів у вирішенні технічних питань;
- можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;
- можливість брати участь у активному корпоративному житті компанії;
- На перший місяць випробувального терміну ставка 14000(12500+1500);
- Графік роботи: пн.-пт. з 09:00 до 18:00, раз на тиждень робочий час з 10:00 до 20:00.
- +2 робочі зміни на місяць з 10:00 — 16:00 у суботу та неділю
Зручне розташування:
- офіс за 5 хвилин від ст.м. Почайна
- гібридний графік роботи, після завершення навчання 50% робочого часу може бути віддалено, 50% у офісі
- є можливість проходити стажування та працювати віддалено
Ми очікуємо, що наш кандидат:
- має досвід роботи менеджером з B2C продажів, менеджером call-центру;
- готовий до 100+ вхідних дзвінків на день;
- впевнений користувач ПК, 1С, Бінотел;
- вільно володіє українською мовою;
- вміє якісно обробляти замовлення клієнтів;
- готовий до навчання та підвищення обізнаності у товарі;
- зацікавлений брати участь у корпоративних активностях;
- активний, відповідальний, стресостійкий, уважний;
- має високу комунікабельність та орієнтований на результат.
Основні обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків та оформлення замовлень;
- Виявлення потреб клієнтів;
- Допомога у підборі запчастин;
- Продаж супутніх товарів;
- Консультація клієнтів по товарному асортименту.
Маєте досвід має досвід роботи менеджером call-центру та бажаєте приєднатися до нашої привітної команди? Надсилайте своє резюме!
Будемо раді та вдячні, якщо поділитесь вакансією з потенційними кандидатами!)
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту