Loading...

Менеджер з продажів (вхідна лінія, запчастини для побутової техніки) в компанию Сервіс-маркет, інтернет-магазин

От 16000.00 до 21000.00 грн Полная занятость Ставка + KPI
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Компанія «Сервіс-маркет» запрошує до співпраці менеджера з B2C продажів продажу запчастин для побутової техніки.

Компанія «Сервіс-маркет», це запчастини до побутової техніки від відомих брендів, регіональна мережа представництв, декілька відділів продажів, сучасна та ефективна система роботи та привітний колектив! Ми запрошуємо менеджера call-центру з досвідом продажу запчастин для побутової техніки. Маємо 3 вакансії на цю посаду. Розширюємо штат співробітників.

Ми пропонуємо:

  • прозору систему нарахування бонусів за виконання KPI;
  • своєчасну виплату заробітної плати 2 рази в місяць;
  • оплачувані відпустки та лікарняні;
  • можливість офіційного працевлаштування;
  • дружній колектив та комфортні умови роботи;
  • ‎onboarding та систему підтримки;
  • допомогу інженерів у вирішенні технічних питань;
  • можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;
  • можливість брати участь у активному корпоративному житті компанії;
  • На перший місяць випробувального терміну ставка 14000(12500+1500);
  • Графік роботи: пн.-пт. з 09:00 до 18:00, раз на тиждень робочий час з 10:00 до 20:00.
  • +2 робочі зміни на місяць з 10:00 — 16:00 у суботу та неділю

Зручне розташування:

  • офіс за 5 хвилин від ст.м. Почайна
  • гібридний графік роботи, після завершення навчання 50% робочого часу може бути віддалено, 50% у офісі
  • є можливість проходити стажування та працювати віддалено

Ми очікуємо, що наш кандидат:

  • має досвід роботи менеджером з B2C продажів, менеджером call-центру;
  • готовий до 100+ вхідних дзвінків на день;
  • впевнений користувач ПК, 1С, Бінотел;
  • вільно володіє українською мовою;
  • вміє якісно обробляти замовлення клієнтів;
  • готовий до навчання та підвищення обізнаності у товарі;
  • зацікавлений брати участь у корпоративних активностях;
  • активний, відповідальний, стресостійкий, уважний;
  • має високу комунікабельність та орієнтований на результат.

Основні обов’язки:

  • Прийом вхідних дзвінків та оформлення замовлень;
  • Виявлення потреб клієнтів;
  • Допомога у підборі запчастин;
  • Продаж супутніх товарів;
  • Консультація клієнтів по товарному асортименту.

Маєте досвід має досвід роботи менеджером call-центру та бажаєте приєднатися до нашої привітної команди? Надсилайте своє резюме!

Будемо раді та вдячні, якщо поділитесь вакансією з потенційними кандидатами!)

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту