Менеджер з продажу (оренда спецтехніки) в компанию Novelty Service Solutions, LTD
От 20000.00 до 30000.00 грн
Полная занятость
Зарплата офіційна. Ставка + бонус. Деталі по результатам співбесіди
- Полная занятость
- Опыт работы От 2 лет
- Высшее образование
Описание вакансии
Що Ви будете робити:
Разом з нами вибудовувати партнерські відносини з постачальниками оренди та послуг спецтехніки та клієнтами з будівельного, аграрного та енергетичного ринків, щоб навести мости і перетворити це в бізнес для обох груп.
Модель роботи компанії передбачає професійний клієнтський підхід та забезпечення сервісу одним і іншим групам партнерів, тому ми шукаємо людей, які готові бути кращими на ринку в своїй справі і будувати мости між попитом та пропозицією.
Кого ми шукаємо:
- Людей, для яких цікавість до нового і відповідальність не пустий звук;
- Людей, яким важливо щоб їх чули і з ними рахувалися, як з експертними членами команди, що знають що таке поважати інших і вимагають того самого до себе;
- Людей, що в пошуках рішень шукають спосіб вирішити питання, а не причину чому це неможливо;
- Людей, які люблять нові способи робити звичні речі і хочуть розвиватися;
- Людей, які розділяють наші цінності і шукають способи принести додаткову цінність клієнтам і партнерам, бо це і є взаємовигідні відносини.
Вимоги до кандидатів:
- Уміння працювати планово та відповідально, згідно встановленго розпорядку дня менеджера з продажів. Дисциплінованість та педантичність;
- Розвинені комунікативні навички, чіткість, лаконічність, конструктив в розмові;
- Позитивне відношення до проблем, задач та розуміння неприйнятності токсичного відношення до людей всередині колектива та ззовні;
- Високі етичні стандарти на базі сформованих персональних цінностей та принципів, клієнтоорієнтованість;
- Досвід роботи з холодними дзвінками вітається;
- Досвід роботи з CRM та ERP системами буде перевагою, а як ні — навчимо;
- Середня професійна, чи вища освіта. Технічний вуз є перевагою при природній цікавості та високих комунікаційних навичках. В інших випадках — цікавість та уміння комунікувати в пріорітеті, навіть з гуманітарною освітою;
- Стать та вік кандидатів значення не має — ми шукаємо проактивних, цілісних особистостей, що вміють працювати на результат, а це не залежить виключно від статі чи віку.
Основні обов’язки:
- Оперативна обробка заявок на оренду та послуги спецтехніки на території України;
- Договірна робота з партнерами, адміністрування угод та контроль;
- Робота по взаємозалікам з партнерами, контроль правильного документального супроводу угод;
- Холодні і підготовлені дзвінки, презентація продуктів компанії партнерам по телефону, в відеоконференціях та на особистих зустрічах. Побудова довгострокових відносин з партнерами та розвиток бізнесу з ними;
- Робота з ринком, ефективне корегування своїх дій від обставин, умов та конкуренції та внесення пропозицій керівництву.
Умови праці:
- Повна зайнятість;
- Офіційна заробітна плата: ставка, плюс бонуси з продажів;
- Професійний розвиток, навчання на робочому місці та прокачка навичок з колегами та керівництвом;
- Комфортний офіс з теплим укриттям, де можна працювати — 3 хв пішки від метро Дарниця, Київ;
- Кава, чай, печиво безкоштовно. Шведська стінка та інші активності поряд;
- Можливість віддаленої роботи 1−2 дні на тиждень після випробувального терміну, коли ми з Вами зрозуміємо що Ви готові;
- Повага до Вас, залученість команди в цілі організації і зацікавленість в спільному успіху.
Відправте Ваше резюме і кілька слів про те, чого очікуєте від роботи з нами.
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту