Вимоги:
? Комунікабельність, вміння проводити переговори з людьми;
? Відповідальність та пунктуальність;
? Стресостійкість та дисциплінованість;
?Наявність авто буде перевагою.
Умови роботи:
? комфортний офіс у центрі міста та повне технічне забезпечення: ноутбук, телефон (за потреби), СРМ;
? безкоштовне навчання та постійну підтримку з боку керівника на початковому етапі;
? графік роботи: ПН-ПТ з 09:00 по 17:00 (більш детально на співбесіді);
? найважливіше — висока заробітна плата без верхньої межі (% від продажу);
Обов’язки:
? консультування клієнтів з питань купувлі, оренди чи продажу нерухомості;
? повний супровід клієнта: залучення-підписання договору;
? аналіз ринку нерухомості, процесу та результатів своєї діяльності;
? повна звітність по клієнтах (СРМ).