Менеджер з обробки замовлень в компанию СПП (Сервіс Побутових Послуг)
От 8000.00 до 16000.00 грн
Полная занятость
Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
- Полная занятость
- Опыт работы Без опыта
Посмотреть контакты
0986717652
При звонке сообщите, что вы пришли с сайта по поску работы hiwork.com.ua
Описание вакансии
Опис вакансії
Менеджер з обробки замовлень (Оператор колл-центру) — це фахівець, який спілкується з клієнтами та допомагає швидко надати відповідну інформацію, вирішити проблему клієнта або оформити замовлення. Саме по роботі оператора клієнти оцінюють нашу компанію. Оператор з’ясовує у клієнта з яким запитом він звернувся, при можливості консультує, або переводить дзвінок на компетентного співробітника. Основні види діяльності оператора колл-центру пов’язані з консультуванням і наданням довідкових послуг клієнтам, наданням інформації про ціни, послуги, оформленням замовлень.
Що потрібно робити:
- приймати вхідні дзвінки від клієнтів та фахівців;
- контролювати, своєчасність звітності майстра по замовленню;
- консультувати клієнтів по послугах компанії;
- оформляти замовлення, у внутрішній системі компанії;
- надавати допомогу фахівцям в різних питаннях, пов’язаних із замовленнями, анкетою фахівця, верифікацією та реєстрацією в системі, тощо;
- обробляти вхідні письмові звернення.
Вам точно не доведеться робити:
- займатися холодними дзвінками / продажами;
- просувати непотрібний продукт.
У вас все вийде, якщо:
- ви грамотно пишете;
- чітко та грамотно розмовляєте ;
- ввічливі та толерантні
- приємний, ніжний, тонкий голос
- стресостійкі, доброзичливі;
- динамічно переключаєтеся між завданнями;
- володієте технікою ведення телефонних переговорів, вмієте грамотно вибудовувати службові діалоги з клієнтами;
- високий рівень відповідальності та бажання навчатися;
- у вас швидкий інтернет, комп’ютер, тихе місце для роботи, гарнітура
- ОКРІМ УКРАЇНОМОВНИХ ЛЮДЕЙ, МИ ЗАЦІКАВЛЕНІ У КАНДИДАТАХ, КОТРІ ЗНАЮТЬ ПОЛЬСЬКУ МОВУ
Добре, якщо у вас є:
- досвід віддаленої роботи;
- досвід роботи в колл-центрі або службі підтримки;
- досвід роботи з клієнтами;
- досвід роботи з CRM.
Ми пропонуємо:
- Віддалену роботу на дому, з будь-якого населеного пункту України;
- Стабільний дохід (ставку) + премію;
- Своєчасна виплата, 2 рази на місяць;
- Соц.пакет: приватне страхування здоров’я та страхування від нещасних випадків;
- Відшкодування витрат на послуги інтернет провайдера;
- Випробувальний термін до 1 тиж.
- Олпачувану відпустку (3 тижні в році) + оплачуваний вихідний у день народження :)
Робочий графік
- постійна зайнятість, повний робочий день;
- фіксовані вихідні дні
- час роботи:
- перша зміна з 9:00 — 17:00 або
- друга зміна з 13:00 — 21:00;
- можливий формат розірваного графіка (обговорюється індивідуально).
Ви отримаєте
- Гідну оплату праці!
- Теплу атмосферу всередині компанії;
- Для того, щоб ви були успішні в роботі з перших днів в компанії, досвідчені співробітники допоможуть і покажуть всі особливості у роботі;
- Молодий і дружний вмотивований колектив, який завжди допоможе впоратися з будь-якими труднощами;
- Можливість отримати безцінний досвід в продуктивній компанії;
- Гарну можливість проявити та реалізувати свій потенціал;
- А найголовніше можливість кар'єрного розвитку!
ЗАПИС НА СПІВБЕСІДУ ЧЕРЕЗ ФОРМУ: https://goo.gl/jz3jYi
ДЕТАЛІ ЗА ТЕЛ.: O63 328 3631
Співбесіда проходить по Скайпу або Viber з відео дзвінком.
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту