Loading...

Менеджер з обробки замовлень в компанию СПП (Сервіс Побутових Послуг)

От 8000.00 до 16000.00 грн Полная занятость Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
  • Полная занятость
  • Опыт работы Без опыта
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Опис вакансії

Менеджер з обробки замовлень (Оператор колл-центру) — це фахівець, який спілкується з клієнтами та допомагає швидко надати відповідну інформацію, вирішити проблему клієнта або оформити замовлення. Саме по роботі оператора клієнти оцінюють нашу компанію. Оператор з’ясовує у клієнта з яким запитом він звернувся, при можливості консультує, або переводить дзвінок на компетентного співробітника. Основні види діяльності оператора колл-центру пов’язані з консультуванням і наданням довідкових послуг клієнтам, наданням інформації про ціни, послуги, оформленням замовлень.

Що потрібно робити:

  • приймати вхідні дзвінки від клієнтів та фахівців;
  • контролювати, своєчасність звітності майстра по замовленню;
  • консультувати клієнтів по послугах компанії;
  • оформляти замовлення, у внутрішній системі компанії;
  • надавати допомогу фахівцям в різних питаннях, пов’язаних із замовленнями, анкетою фахівця, верифікацією та реєстрацією в системі, тощо;
  • обробляти вхідні письмові звернення.

Вам точно не доведеться робити:

  • займатися холодними дзвінками / продажами;
  • просувати непотрібний продукт.

У вас все вийде, якщо:

  • ви грамотно пишете;
  • чітко та грамотно розмовляєте ;
  • ввічливі та толерантні
  • приємний, ніжний, тонкий голос
  • стресостійкі, доброзичливі;
  • динамічно переключаєтеся між завданнями;
  • володієте технікою ведення телефонних переговорів, вмієте грамотно вибудовувати службові діалоги з клієнтами;
  • високий рівень відповідальності та бажання навчатися;
  • у вас швидкий інтернет, комп’ютер, тихе місце для роботи, гарнітура
  • ОКРІМ УКРАЇНОМОВНИХ ЛЮДЕЙ, МИ ЗАЦІКАВЛЕНІ У КАНДИДАТАХ, КОТРІ ЗНАЮТЬ ПОЛЬСЬКУ МОВУ

Добре, якщо у вас є:

  • досвід віддаленої роботи;
  • досвід роботи в колл-центрі або службі підтримки;
  • досвід роботи з клієнтами;
  • досвід роботи з CRM.

Ми пропонуємо:

  1. Віддалену роботу на дому, з будь-якого населеного пункту України;
  2. Стабільний дохід (ставку) + премію;
  3. Своєчасна виплата, 2 рази на місяць;
  4. Соц.пакет: приватне страхування здоров’я та страхування від нещасних випадків;
  5. Відшкодування витрат на послуги інтернет провайдера;
  6. Випробувальний термін до 1 тиж.
  7. Олпачувану відпустку (3 тижні в році) + оплачуваний вихідний у день народження :)

Робочий графік

  • постійна зайнятість, повний робочий день;
  • фіксовані вихідні дні
  • час роботи:
    • перша зміна з 9:00 — 17:00 або
    • друга зміна з 13:00 — 21:00;
    • можливий формат розірваного графіка (обговорюється індивідуально).

Ви отримаєте

  • Гідну оплату праці!
  • Теплу атмосферу всередині компанії;
  • Для того, щоб ви були успішні в роботі з перших днів в компанії, досвідчені співробітники допоможуть і покажуть всі особливості у роботі;
  • Молодий і дружний вмотивований колектив, який завжди допоможе впоратися з будь-якими труднощами;
  • Можливість отримати безцінний досвід в продуктивній компанії;
  • Гарну можливість проявити та реалізувати свій потенціал;
  • А найголовніше можливість кар'єрного розвитку!

ЗАПИС НА СПІВБЕСІДУ ЧЕРЕЗ ФОРМУ: https://goo.gl/jz3jYi

ДЕТАЛІ ЗА ТЕЛ.: O63 328 3631

Співбесіда проходить по Скайпу або Viber з відео дзвінком.

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту