Менеджер з продажу (B2B) в компанию WoodandHearts
- Полная занятость
- Опыт работы Без опыта
Описание вакансии
Привіт, давай знайомитись!
Ми, Woodandhearts — компанія з виробництва та реалізації меблів для дітей, відомі на всіх континентах, лідери ринку.
Наші цінності:
- Орієнтація на якість;
- Довіра (відкритість та чесність у внутрішньому спілкуванні в команді та зовнішньому з клієнтом);
- Постійний розвиток.
Наразі ми шукаємо людину, яка:
- Має успішний досвід роботи в B2B продажах більше 2-х років на ринках США та Європи;
- Розуміється на телефонних продажах, зокрема в сегменті В2В;
- Вміє шукати та працювати з базами потенційних опт та дроп клієнтів;
- Вміє працювати як з холодною, так і з гарячою базами;
- Має досвід організації та участі у міжнародних виставках і успішного закриття клієнтів звідти;
- Має досвід участі в створенні УТП для оптових клієнтів, розробці комерційних пропозицій;
- Володіє англійською мовою на рівні Upper-Intermediate/Advanced;
- Володіння другою іноземною мовою буде перевагою;
- Має досвід координації міжнародних оптових відправок та знайомий з митними процедурами;
- Має досвід роботи з базами даних;
- Уважна до деталей;
- Має аналітичний склад розуму;
- Працює на результат, ставить перед собою цілі та досягає їх.
Щоденними завданнями будуть:
- Збільшення обсягу B2B продажів — залучення нових партнерів, побудова довгострокових відносин;
- Моніторинг ринків і аналіз конкурентів;
- Підготовка та проведення презентацій, перемовин з потенційними B2B клієнтами;
- Підготовка комерційних пропозицій, прайсів, укладення контрактів;
- Супроводження угоди від отримання замовлення від клієнта до отримання клієнтом товару: створення інвойсів, робота з відділом логістики, постановка задач на прорахунки доставки партій, передача замовлень на виготовлення, моніторинг правильності маркувань, контроль дедлайнів;
- Погодження та затвердження необхідної документації впродовж супроводження угоди;
- Можливість відряджень закордон для участі у виставках, презентації компанії та спілкування з поточними й потенційними клієнтами.
Що ми пропонуємо:
- Повну зайнятість (пн-пт, 9:00—18:00);
- На період воєнного стану робота в дистанційному режимі, після — на вибір кандидата;
- Рівень заробітної плати залежить від наявності та рівня необхідних навичок та компетенцій та обговорюється на співбесіді;
- Постійну підтримку та допомогу від професіоналів своєї справи;
- Молоду, енергійну та дружню команду, яка радіє за успіхи своїх колег;
- Знижки на продукцію магазину.
Чекаємо в команду людину, справжнього лідера, яка готова ставити та досягати амбітних цілей, прагне генерувати ідеї та реалізовувати їх!
Наш рекрутер обов’язково перегляне всі резюме і зв’яжеться з тобою протягом 2−3 робочих днів, якщо твій досвід збігається з вимогами
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту