Loading...

Менеджер з продажу напрямку "Промислова автоматизація" в компанию Профдрайв, ООО

От 30000.00 грн Полная занятость Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 1 лет
  • Высшее образование

Описание вакансии

Шукаємо в команду активного і позитивного менеджера — віддаленний формат роботи при наявності Доступ до швидкісного інтернету та тихого Місця для роботи.

з технічною освітою напрямок Промислова автоматизація Електропривод, Перетворювачі частоти для електродвигунів.

Розуміння циклу і методик продажів.

Креативність і готовність навчатися новому інтерес до сучасних технологій і інженерному устаткуванню.

Функції:

  • Якісна обробка вхідного потоку теплих заявок
  • Технічно грамотний підбір електрообладнання
  • Уміння вільно спілкуватися і технічний склад розуму.

Чим займатися?

  • Вирішувати технічну проблему клієнта
  • Підбір перетворючів частоти
  • Робити клієнтів щасливими
  • Утримання існуючої клієнтської бази
  • Обробка вхідних дзвінків
  • Обробка вхідних замовлень через інші канали комунікації
  • Ніяких «Холодних обзвонів»

Основні напрямки: Перетворювачі частоти, Промислові контролери. Робототехніка, Віддалений моніторинг об'єктів, Промисловий інтернет речей

Побажання до кандидата:

  • отримувати насолоду від Спілкування з Клієнтами. Відмінні комунікаційні навички.
  • Активність, креативність, самостійність, клієнт-орієнтованість, Уміння працювати на результат як поодинці, так і в команді.
  • Технічна освіта. Розуміння принципу роботу та переваг Перетворювачів частоти для електродвигунів в різних технічних застосуваннях.
  • Проявляти Ініціативу з вдоскаоналенюю процесу продажу та напрямків
  • Здатність швидко навчатися
  • Розуміння e-commerce і інтернет-продажів. Завдання (адаптуємо до нашої специфіки): Обробка комплексних замовлень сформованих через кошик; Обробка замовлень по телефону; ​Обробка замовлень від юридичних осіб; Узгодження дати відвантаження/відправки; ​Проведення консультацій, надання допомоги в процесі вибору; ​Підбір і узгодження аналогів; ​Набір рахунків-фактур і резервування товарів в системі обліку 1С (Навчаємо); ​Контроль закупівлі, відвантаження/відправлення товарів; Інші дії що-до інформування клієнтів.

Умови роботи

  • Прямий вплив на результат.
  • Свободу дій.
  • Сучасні підходи до організації роботи без бюрократії і «гальм» Професійне зростання
  • Молодий дружний колектив, корпоративний відпочинок

Раді будемо тебе бачити в нашій команді. Відправляй резюме зараз.

P / S докладніше про нас: https://chastotnik.ua

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту