Оператор кол-центру інтернет-магазину, менеджер з продажу (моб. аксесуари) в компанию Wookie.UA, супермаркет мобільних аксесуарів
- Полная занятость
- Опыт работы Без опыта
Описание вакансии
Ми — Wookie! Наша компанія об'єднує 3 інтернет-магазини, що спеціалізуються на продажі мобільних аксесуарів. Наразі ми шукаємо оператора call-центру (менеджера по роботі з клієнтами).
У тебе будуть прості ЗАВДАННЯ (ми всьому навчимо):
- Прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків;
- Консультація клієнта та додатковий продаж супутніх товарів для збільшення середнього чека (у нас є скрипт);
- Оформлення замовлення в CRM.
Що для цього потрібно:
- мати досвід роботи у call-центрі від 1 року;
- бути комунікабельним, активним, орієнтованим на результат;
- вільно володіти українською мовою;
- швидко вчитися;
- бути просунутим користувачем ПК.
- бути готовим працювати повний робочий день в офісі.
Що нас відрізняє від інших:
-
Жодних холодних дзвінків! Ти працюєш тільки з вхідними замовленнями та існуючою базою;
- Стильний офіс, у якому приємно працювати, за 5 хвилин від ст. м. Контрактова площа (Межигірська, 25);
- Крутий колектив, середній вік якого 26 років;
- У нас «адаптація» та «навчання» не просто слова, а покроковий алгоритм дій.
Ми тебе вже зацікавили? Прямо зараз ВІДПРАВЛЯЙ резюме, і ще більше докладної інформації дізнаєшся по телефону.
ЩО ЩЕ МИ ПРОПОНУЄМО:
-
Офіційне оформлення;
- Гнучкий графік — 5/2 (вихідні плаваючі), 09:00 — 18:30; 09:30 — 19:00;
- Чіткий період адаптації з особистим наставником та заробітком з 1-го дня;
-
Знижки на продукцію компанії;
-
Своєчасна оплата праці 3 рази на місяць;
-
Адекватне керівництво.
ХОЧЕШ до нас У КОМАНДУ?! Зараз залиш своє резюме, і вже наступного тижня ми разом зробимо перші кроки до високих результатів і твоєї гарної з/п!
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту