Компанія ТОВ «Мажор ЛТД» — це один з провідних дистриб’юторів Чернівецької області імпульсної групи товарів.
До нашого портфелю на ексклюзивних правах входять наступні бренди: ТМ «BIC» (запальнички), ТМ «GP» (батарейки), ТМ «DOLPHI» (засоби контрацепції).
Окрім перелічених брендів ми пропонуємо своїм клієнтам цікавий широкий асортимент кондитерської групи товарів відомих брендів: ТМ «ЇжНаше», ТМ «Fini», ТМ «Галант», ТМ «Оксамит», ТМ «Оце Лаваш», ТМ «Шумський Хліб» та багатьох інших.
Бакалійний асортимент представлений відомими торговими марками: ТМ » Томатіно», ТМ «VARO», ТМ «Тьотя Соня» та інші.
У зв’язку з розширенням асортиментного ряду продукції в нашому портфелі та для збільшення кількісного та якісного покриття території — нам потрібні НОВІ АМБІЦІЙНІ ПРАЦІВНИКИ!!!
Наш принцип — ми пропонуємо клієнтам тільки той продукт, яким користуємось самі!!!
Вимоги:
- Вища освіта;
- Досвід роботи в сфері продажів буде перевагою, але готові розглянути кандидатів без досвіду;
- Впевнений користувач ПК, досвід роботи з CRM системами буде плюсом;
- Вміння вести переговори та активно продавати;
- Висока мотивація до досягнення результатів, комунікабельність, вміння працювати в команді;
- пунктуальність, порядність, цілеспрямованість;
- бажання навчатись та розвиватись професійно;
- власне авто — обов’язково
Ми пропонуємо:
- повна зайнятість: понеділок — п’ятниця з 8.00 год — 18.00 год — залежить від швидкості опрацювання планового маршруту;
- Конкурентну заробітну плату, яка складатиметься з фіксованої частини, відсотків та бонусів за планові показники;
- Компенсацію витрат на паливо та технічне обслуговування автомобіля; Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- Можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку;
- Дружній колектив та командну роботу;
- Підтримку та навчання від компанії;
- Можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку.
Основні обов’язки:
- Виконання поставлених фокусних задач та планових показників;
- Залучення нових клієнтів до співпраці з нами;
- Контроль дебіторської заборгованості по клієнтам;
- Викладка продукції в торгових точках згідно стандартів мерчендайзингу;
- Визначення та використання можливостей для збільшення обсягів продажу та покращення представленості продукції компанії на ввіреній території;
- Моніторинг та аналіз цінової політики конкурентів.