ТОВ «АВТО-КОМФОРТ» — дистрибьюторська компанія, працююча більше 19 років на ринку авто-мастил, охолоджуючих рідин, авто-хімії, фильтрів, АКБ и авто-аксесуарів. Ми з’вляемося офіційними представниками та ексклюзивними імпортерами на Україну багатьох відомих торгових марок, таких як «Dynamax», «LUBEX»,«Elf», «Mannol», «Bardahl», «Chempioil» та багатьох інших.
Ми пропонуємо нашим покупцям широкий асортимент продукції, який може задовольнити попит та інтерес усіх користувачів.
Сайт компанії: https://auto-comfort.com.ua/
Ми запрошуємо до співпраці менеджера з розвитку продажів ТМ «Бардаль»
Вимоги:
- Впевненний користувач ПК (Бітрікс в тому числі).
- Навички проведення перемов.
- Досвід у активних продажах авто-товарів обов’язковий.
- Наявність особистого авто.
- Високі комунікативні навички
- Грамотне, добре поставлене мовлення.
- Активна життєва позиція, ініціативність, пунктуальність, комунікабельність.
Обов’язки:
- Моніторинг та оцінка розвитку (з клієнтами, потенційними клієнтами, конкурентами) в одному або кількох секторах ринку
- Розробка бачення ринку, визначення та вибір нових ринків і груп клієнтів. Трансформування нових концепцій у реальний бізнес-кейс, конкретний план виходу на ринок і відповідні дії щодо впровадження. Активна підтримка відповідного напряму діяльності.
- Розвиток і розширення портфоліо клієнтів шляхом виявлення та активного встановлення контактів із потенційно новими клієнтами (холодні дзвінки) з метою створення реальних можливостей для отримання прибутку.
- Встановлення та підтримка хороших зовнішніх контактів (клієнти, зацікавлені сторони, стратегічні партнери тощо) та внутрішніх контактів.
- Підтримка та розвиток професійних відносин із (міжнародними) національними клієнтами та, за необхідності, координація багаторівневих груп по роботі з клієнтами, беручи до уваги потенціал клієнта, який оцінюється у формі стратегічного плану роботи з клієнтами.
- Пошук клієнтів, проведення презентацій, перемов.
- Заключення договорів.
- Розробка, координація та моніторинг планів продажів, включаючи план дій для кожного клієнта, в межах кількох сегментів ринку, з метою визначення пріоритетів для найкращого підходу до клієнтів, а також планування та забезпечення узгоджених цілей продажів.
- Регулярна звітність про хід роботи, а також про необхідні дії для виправлення будь-яких небажаних відхилень.
Ми пропонуємо:
- офісний формат/гібридний роботи/дистанційний формат;
- п’ятиденний робочий тиждень з 8.30 до 17.00
- компенсація витрат на паливо та мобільний зв’язок
- можливість карьерного зросту;
- лояльне керівництво;
- розвиток, як у професійній сфері, так й особистісних якостей,
тренінги, навчання в компанії;
- молодий, дружній колектив.