IRENE BUKUR — український бренд з виробництва авторської доглядової косметики нового покоління, заснований у 2009 році.
Наша косметика представлена лінійками догляду за обличчям, волоссям та тілом. Рецептури виробництва продукції розробляються у співпраці з провідними косметологічними, біохімічними та біотехнологічними лабораторіями Швейцарії, Франції, Німеччини, Іспанії, США
З 2019 року успішно освоюємо ринок онлайн-продажу. В нашій компанії працюють талановиті та цілеспрямовані люди, які постійно розвиваються та досягають найвищого професійного рівня.
Ти — наш кандидат, якщо ти маєш:
- Вдалий досвід роботи на аналогічній посаді з позитивним результатом — ринок B2C;
- Вдалий досвід у продажах не менше 3-х років (досвід у beauty-індустрії буде перевагою);
- Досвід роботи в онлайн-продажах (через кол-центр) — бажано;
- Досвід побудови та розвитку відділу продажів;
- Високі навички маркетингового аналізу та стратегічного планування;
- Знання рекламних та маркетингових інструментів;
- Креативність;
- Відмінні аналітичні навички.
Чим ти будеш займатися в нашій компанії:
- Розробка та реалізація стратегії розвитку з метою просування та зміцненням бренду на Beauty ринку, а також для підвищення ефективності та збільшення показників по різним каналам продажів;
- Розробкою та реалізацією маркетингових заходів направлених на збільшення об'ємів продажів — акції, розіграші, виставки й т.д.;
- Узгодженням плану та бюджету маркетингових заходів, документальний супровід;
- Розширення каналів для заохочення нових покупців;
- Постановкою задач по промо-акціям, контроль Smm-планів публікацій і аналітика (FB, Instagram, Tik Tok);
- Розробка стратегії, промоакцій для роботи операторів КЦ, аналітика по іхнім результатам;
- Робота з блогерами та лідерами судження, якісна інтеграція продуктів компанії;
- Аналіз та участь в оптимізації сайту, формування контент-стратегії, розробка та аналіз рекламних компаній на сайті;
- Аналіз запусків воронки продажів + ведення звітів по конверсіях задля підвищення результативності маркетингових активностей та шляху клієнта;
- Веденням звітності.
Переваги роботи в нашій компанії:
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП України;
- Зручний графік роботи;
- Комфортний офіс та можливість дистанційної роботи;
- Заробітну плату за результатами співбесіди;
- Подарунки від компанії на День Народження та свята;
- Приємні знижки на продукцію бренду.
Відчуваєш, що готовий? Ми також віримо, що саме ти — та людина, яку ми шукаємо. Надсилай резюме прямо зараз. Наш офіс знаходиться за адресою: Вікентія Хвойки 18/14 БЦ «Ост Вест Експрес»; Детальніше про нашу компанію можете дізнатися на офіційному сайті. Та у соціальних мережах:
Facebook Instagram YouTube