Менеджер з продажу (тендери), помічник керівника в компанию Alex House
От 30000.00 грн
Полная занятость
+KPI
- Вакансия от 20 ноября, 2023
- Компания Alex House
-
Киев, проспект Валерія Лобановського, 54.
- Полная занятость
- Опыт работы От 2 лет
Посмотреть контакты
050 100 01 79
При звонке сообщите, что вы пришли с сайта по поску работы hiwork.com.ua
Описание вакансии
Вітаю,
Хто Ми:
- Ремонтна компанія Alex House: комерційної та промислової нерухомості, бюджетної сфери з 2015 року.
- Головний офіс — Київ, регіональне представництво — Харків (власне виробництво штукатурних станцій).
- Наша Команда — це прогресивні молоді та досвідчені Колеги, орієнтовані на результат,
- Не словом, а Ділом працюємо структурно, чітко, за будівельними стандартами, випереджаючи часто запити та вимоги ринку в нашій галузі.
Наша команда росте і відкриває свої двері до нас у команду для Менеджера з продажу у тендерний відділ.Основні вимоги до кандидатів:
- вища освіта;
- здатність аналітичного мислення;
- гарні комунікативні навички;
- досвід у веденні номенклатурних груп: матеріали, запчастини, обладнання та/або бажання швидко опанувати інформацію про них (обов'язково);
- досвід роботи з первинною документацією (буде перевагою);
- знання та орієнтування в нормативно-правовій базі, що регламентує закупівельну політику (буде перевагою);
- вільне володіння українською мовою (обов'язково), базові знання англійської — бажано;
- грамотність та знання ділового етикету;
- уважність, пунктуальність, відповідальність, орієнтація на результат.
Посадові обов’язки:
- своєчасна обробка інформації, що надходить до та від керівника, оперативна передача документів, виконання інших доручень керівника;
- робота з готовою базою клієнтів, а також активний пошук нових клієнтів;
- технічний підбір матеріалів, запчастин, обладнання та підготовка та погодження техніко-комерційних пропозицій;
- ведення обліку замовлень та координація процесу постачання;
- пошук виробників та постачальників обладнання (послуг);
-
моніторинг тендерів, що відповідають специфіці товарів/послуг компанії;
- аналіз конкурентів та ринку;
- оформлення документів, що супроводжують продаж;
- повний спектр роботи з клієнтом: від пошуку обладнання до укладання договорів та контролю їх реалізації.
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування;
- гнучка мотиваційна схема оплати: ставка + % від укладених договорів;
- навчання та перспектива професійного зростання;
- дружній колектив, який допомагає в досягненні результатів;
- самостійне планування робочого часу та перерви на обід;
- графік роботи з понеділка по п’ятницю; субота, неділя — вихідні; робочі години — з 9:00 — 18:00, з 10:00 — 19:00; можливий інший гнучкий графік та дистанційний графік;
Чекаємо на тебе!
Надсилайте своє резюме або пишіть\дзвоніть нам!
HR менеджер Аріна
Хотите получать новые вакансии?
Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту