Loading...

Менеджер з продажу (тендери), помічник керівника в компанию Alex House

От 30000.00 грн Полная занятость +KPI
  • Вакансия от 20 ноября, 2023
  • Компания Alex House
  • Киев, проспект Валерія Лобановського, 54.
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 2 лет
Посмотреть контакты

Описание вакансии

Вітаю,

Хто Ми:

  • Ремонтна компанія Alex House: комерційної та промислової нерухомості, бюджетної сфери з 2015 року.
  • Головний офіс — Київ, регіональне представництво — Харків (власне виробництво штукатурних станцій).
  • Наша Команда — це прогресивні молоді та досвідчені Колеги, орієнтовані на результат,
  • Не словом, а Ділом працюємо структурно, чітко, за будівельними стандартами, випереджаючи часто запити та вимоги ринку в нашій галузі.

Наша команда росте і відкриває свої двері до нас у команду для Менеджера з продажу у тендерний відділ.Основні вимоги до кандидатів:

  • вища освіта;
  • здатність аналітичного мислення;
  • гарні комунікативні навички;
  • досвід у веденні номенклатурних груп: матеріали, запчастини, обладнання та/або бажання швидко опанувати інформацію про них (обов'язково);
  • досвід роботи з первинною документацією (буде перевагою);
  • знання та орієнтування в нормативно-правовій базі, що регламентує закупівельну політику (буде перевагою);
  • вільне володіння українською мовою (обов'язково), базові знання англійської — бажано;
  • грамотність та знання ділового етикету;
  • уважність, пунктуальність, відповідальність, орієнтація на результат.

Посадові обов’язки:

  • своєчасна обробка інформації, що надходить до та від керівника, оперативна передача документів, виконання інших доручень керівника;
  • робота з готовою базою клієнтів, а також активний пошук нових клієнтів;
  • технічний підбір матеріалів, запчастин, обладнання та підготовка та погодження техніко-комерційних пропозицій;
  • ведення обліку замовлень та координація процесу постачання;
  • пошук виробників та постачальників обладнання (послуг);
  • моніторинг тендерів, що відповідають специфіці товарів/послуг компанії;
  • аналіз конкурентів та ринку;
  • оформлення документів, що супроводжують продаж;
  • повний спектр роботи з клієнтом: від пошуку обладнання до укладання договорів та контролю їх реалізації.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • гнучка мотиваційна схема оплати: ставка + % від укладених договорів;
  • навчання та перспектива професійного зростання;
  • дружній колектив, який допомагає в досягненні результатів;
  • самостійне планування робочого часу та перерви на обід;
  • графік роботи з понеділка по п’ятницю; субота, неділя — вихідні; робочі години — з 9:00 — 18:00, з 10:00 — 19:00; можливий інший гнучкий графік та дистанційний графік;

Чекаємо на тебе!

Надсилайте своє резюме або пишіть\дзвоніть нам!

HR менеджер Аріна

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту