«СкінОн» — компанія дистриб’ютор професійної космецевтики та косметогічного обладнення.
Ми дистриб’ютор професійної косметики Renew (ізраїльська професійна космецевтика) та Alphascience (французька інноваційна марка для домашнього догляду).
А також постачальник сучасного косметологічного обладнання та лідер у проведенні навчальних програм для б’юті-спеціалістів.
Філософія компанії «СкінОн» — це співпраця на рівні цінностей.
Мета — підвищення експертності косметологів шляхом надання космецевтичних препаратів, обладнення та проведення інтенсивних навчань
Наша команда — це колектив успішних та результативних співробітників, які активно розвиваються, в якому головна цінність — це повага один до одного і бажання йти вперед разом з великою віддачею і любов’ю до своєї справи.
У зв’язку з масштабуванням компанії формуємо результативну команду менеджерів з продажу в б’юті-індустрії.
Тому, якщо ти впевнений менеджер з продажу, тоді наша вакансія у м. Ужгород саме для тебе!
Шукаємо — ефективного та впевненого в собі менеджера з продажу професійної косметики у сфері косметології в сегменті B2B.
Вимоги:
- потенційна, активна дівчина або хлопець;
- володіння ПК та орг. технікою на рівні користувача; знання офісних програм (особливо Excel);
- досвід роботи у 1С;
- досвід роботи у CRM;
- високий рівень відповідальності, навички щодо організації заходів та контролю проектів;
- наявність якостей управлінської самостійності, вимогливості до себе та особистої ефективності.
- досвід роботи в beauty-індустрії.
Умови роботи:
- Повна зайнятість. Графік з 9:00 до 18:00 з пн по пт.
- заробітна плата — % та програма KPI;
- оплачуваний випробувальний термін — 2 місяці фіксована ставка;
- офіційне працевлаштування;
- періодичні одноденні відрядження (1−2 на місяць по Закарпатській області), організація семінарів та конференцій з методистом компанії;
- обслуговування існуючих клієнтів та пошук нових клієнтів;
- знижки на весь асортимент продукції TM Renew та ТМ Alphascience;
- цікаві тимбілдінги та запаморочливі корпоративи;
- медичне страхування.
Обов’язки:
- вивчення брендів Ренью та Альфасайнс;
- пошук та залучення нових клієнтів на довіреній території;
- робота із клієнтською базою: переговори, візити, телефонні дзвінки, зустрічі з клієнтами;
- підготовка комерційної пропозиції та проведення презентацій щодо продукту для клієнтів;
- консультування клієнтів та здійснення продажу продуктів компанії;
- супровід клієнтів та угод;
- підтримка та розвиток довгострокових відносин з існуючими клієнтами інформування клієнтів про актуальні: акції, програми лояльності, спец. пропозиції, що навчають події від Компанії.
Ми відкриті до розвитку, нових результатів та до довгострокової співпраці!
Відправляй резюме, чекаємо тебе!
З пов. HR-manager «SkinOn-Ukraine» Тетяна: