Natali Bolgar — перший український бренд класичного жіночого одягу із власним виробництвом у місті Одеса.
З 1997 року, вже 26 років, ми створюємо розумний та функціональний базовий гардероб високої якості за раціональною ціною.
Сьогодні у нас успішно працюють 11 брендових магазинів у великих містах України та інтернет-магазин.
Natali Bolgar — неодноразовий лауреат премії «Вибір країни».
Місія компанії: Підвищувати культуру краси та стилю. Робити жінок України щасливішими та впевненішими, створюючи продукти для вираження їхньої неповторності.
Більше про наш продукт:
https://natalibolgar.com/ua/
https://www.instagram.com/natalibolgar/
https://www.facebook.com/NataliBolgar
https://www.pinterest.com/natalibolgar/
Запрошуємо до Команди Менеджера з продажу в Інтернет-магазин
Наші очікування. У вас є:
- Досвід роботи на посаді Менеджер з роботи з клієнтами, Менеджер з продажу, Інстаграм менеджер не менше 1-го року;
- Навички ведення переговорів і володіння техніками ділового листування;
- Навички активних/прямих продажів, роботи із запереченнями;
- Знання офісних програм, 1с (erp);
- Вміння вільно спілкуватись та писати українською мовою;
- Вміння працювати в команді, переконувати, планувати і організовувати свій робочий день.
Яким ми бачимо Ваші особисті якості:
- Ви цікавитесь новинками та трендами в fashion індрустрії;
- Ви швидко навчаєтесь і легко засвоюєте нову інформацію;
- Ви комунікабельні та маєте природжену схильність до теплого та продуктивного спілкування;
- Здатні організувати себе і свій робочий процес;
- Вмієте залишатися міцним та зосередженим під час випробувань, зберігаєте рівновагу і дієте ефективно в найскладніших ситуаціях.
Завдання:
- Консультування та продаж існуючим клієнтам;
- Оформлення замовлень у CRM і ERP;
- Взаємодія зі службою доставки;
- Ведення реєстру відвантажень зі складу;
- Робота з базою клієнтів, вхідні та вихідні дзвінки;
- Складання звітів за різні періоди.
Що ми пропонуємо Вам:
- Роботу, де Ви можете реалізувати свій талант. Ми знаємо, що не можна займатися не улюбленою справою, тому створюємо умови та даємо платформу для розвитку Вашого таланту;
- Можливість працювати в офісі. У той час, як багато компаній прийняли для себе формат віддаленої роботи, для нас дуже цінним і необхідним є особисте спілкування, можливість безпосереднього контакту з командою.
Офіс за адресою: м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 103 А
- Можливість проходити навчання у нашій внутрішній Академії;
- Можливість купувати продукт Компанії за супер-умовами;
- Команду людей, які люблять свою справу;
- Компанію з крутим досвідом та величезними можливостями.
Надсилайте Ваше резюме, пишіть у Telegram/Viber: Світлана для запису на співбесіду.