ТОВ «АВТО-КОМФОРТ» — дистрибьюторська компанія, працююча більше 19 років на ринку авто-мастил, охолоджуючих рідин, авто-хімії, фильтрів, АКБ и авто-аксесуарів. Ми з’вляемося офіційними представниками та ексклюзивними імпортерами на Україну багатьох відомих торгових марок, таких як «Dynamax», «LUBEX»,«Elf", «Mannol», «Bardahl», «Chempioil» та багатьох інших.
Детальніше про компанію на нашому офіційному сайті: https://auto-comfort.com.ua/
Запрошуємо на роботу Менеджера з продажу (В2В)
Вимоги:
• Досвід роботи з мережевими клієнтами, у тому числі індустріальними та промисловими підприємствами.
• Висока уважність до деталей та точність у виконанні завдань.
Особисті якості: комунікабельність, цілеспрямованість, детермінізм, уміння доводити справи до кінця, стресостійкість, уміння працювати в команді.
Обов’язки
1. Продаж товарів Компанії: активний продаж товарів, включаючи виконання угод з існуючими клієнтами та залучення нових.
2. Виконання плану продажу та цільових завдань: систематичне досягнення встановлених квот та цілей, регулярний моніторинг результатів.
3. Підготовка та відправка технічно-комерційних пропозицій: участь у державних закупівлях, активна робота з «холодною» клієнтською базою для розширення клієнтського портфеля.
4. Комунікація з офіс-менеджерами: Постановка завдань, контроль за їх виконанням, підтримання ефективної внутрішньої взаємодії.
5. Комунікація з керівником: формування стратегії продажів, звітність щодо виконання поставлених завдань, забезпечення інформаційного зворотного зв’язку.
6. Відвантаження продукції: дотримання умов договорів, відстеження та контроль процесу відвантаження до завершення угоди.
7. Ведення клієнтів у CRM-системі Bitrix24: систематичне оновлення даних, відстеження історії взаємодії з клієнтами.
8.Узгодження договорів: участь у відповідності основних та спірних питань, пов’язаних з технічними аспектами продукції.
9. Обробка відмов: якісна аналітика та обробка відмов для запобігання повторенню помилок у роботі з клієнтами.
10. Дотримання нормативів щодо інтенсивності: ефективне управління часом та ресурсами для досягнення намічених результатів.
11. Розміщення пріоритетів: якісне визначення пріоритетів у щоденних діях, управління робочим часом.
12. Розуміння проблематики клієнта:аналіз потреб клієнтів, високий рівень вміння будувати відносини з існуючими та потенційними клієнтами.
Умови роботи:
Якщо Ви відповідаєте заявленим вимогам і впевнені, що зможете ефективно виконувати посадові обов’язки, будемо раді бачити Вас у нашій команді професіоналів!