Loading...

Менеджер з продажу авто-мастил (В2В) в компанию Авто-комфорт

От 35000.00 до 40000.00 грн Полная занятость % от продаж
  • Полная занятость
  • Опыт работы От 2 лет
  • Высшее образование
Посмотреть контакты

Описание вакансии

ТОВ «АВТО-КОМФОРТ» — дистрибьюторська компанія, працююча більше 19 років на ринку авто-мастил, охолоджуючих рідин, авто-хімії, фильтрів, АКБ и авто-аксесуарів. Ми з’вляемося офіційними представниками та ексклюзивними імпортерами на Україну багатьох відомих торгових марок, таких як «Dynamax», «LUBEX»,«Elf", «Mannol», «Bardahl», «Chempioil» та багатьох інших.

Детальніше про компанію на нашому офіційному сайті: https://auto-comfort.com.ua/

Запрошуємо на роботу Менеджера з продажу (В2В)

Вимоги:

  • Досвід активних продажів, надання технічних консультацій та проведення переговорів з клієнтами, включаючи досвід роботи з холодною клієнтською базою. Особливу увагу приділено досвіду роботи з великими підприємствами та державними установами.
  • Стаж на посаді менеджера по роботі з державними підприємствами щонайменше 2 роки.
  • Глибоке розуміння сфери державних закупівель, досвід підготовки необхідних документів для участі у державних закупівлях, успішна участь в аукціонах та укладання договорів.Навичка ефективної роботи із запереченнями клієнтів.
  • Досвід роботи на майданчиках zakupki.prom.ua, smarttender.biz

• Досвід роботи з мережевими клієнтами, у тому числі індустріальними та промисловими підприємствами.

• Висока уважність до деталей та точність у виконанні завдань.

  • Впевнене володіння комп’ютером, включаючи просунуте використання Excel, Бітрікс24
  • Досвідчена робота з цифрами та вміння проводити аналіз даних.

Особисті якості: комунікабельність, цілеспрямованість, детермінізм, уміння доводити справи до кінця, стресостійкість, уміння працювати в команді.

Обов’язки

1. Продаж товарів Компанії: активний продаж товарів, включаючи виконання угод з існуючими клієнтами та залучення нових.

2. Виконання плану продажу та цільових завдань: систематичне досягнення встановлених квот та цілей, регулярний моніторинг результатів.

3. Підготовка та відправка технічно-комерційних пропозицій: участь у державних закупівлях, активна робота з «холодною» клієнтською базою для розширення клієнтського портфеля.

4. Комунікація з офіс-менеджерами: Постановка завдань, контроль за їх виконанням, підтримання ефективної внутрішньої взаємодії.

5. Комунікація з керівником: формування стратегії продажів, звітність щодо виконання поставлених завдань, забезпечення інформаційного зворотного зв’язку.

6. Відвантаження продукції: дотримання умов договорів, відстеження та контроль процесу відвантаження до завершення угоди.

7. Ведення клієнтів у CRM-системі Bitrix24: систематичне оновлення даних, відстеження історії взаємодії з клієнтами.

8.Узгодження договорів: участь у відповідності основних та спірних питань, пов’язаних з технічними аспектами продукції.

9. Обробка відмов: якісна аналітика та обробка відмов для запобігання повторенню помилок у роботі з клієнтами.

10. Дотримання нормативів щодо інтенсивності: ефективне управління часом та ресурсами для досягнення намічених результатів.

11. Розміщення пріоритетів: якісне визначення пріоритетів у щоденних діях, управління робочим часом.

12. Розуміння проблематики клієнта:аналіз потреб клієнтів, високий рівень вміння будувати відносини з існуючими та потенційними клієнтами.

Умови роботи:

  • висока з/п;
  • компенсація витрат на мобільний зв’язок;
  • графік роботи: пн-пт 08:30—17:00;
  • молодий, професійний та дружній колектив;
  • оплачуване навчання;
  • толерантне керівництво;
  • тепла, дружня робоча атмосфера.
  • перспектива професійного та кар'єрного розвитку.

Якщо Ви відповідаєте заявленим вимогам і впевнені, що зможете ефективно виконувати посадові обов’язки, будемо раді бачити Вас у нашій команді професіоналів!

Хотите получать новые вакансии? Введите свой email и мы будем присылать вам похожие вакансии на почту